SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. specjalizuje się w dostarczaniukompleksowych usług w zakresie Business Process Outsourcing (BPO). Przynależy do grupy Adecco Business Solutions GmbH, co wzmacnia jej pozycję na rynku. Firma współpracuje z międzynarodowymi koncernami z różnych branż, takich jak sektor użyteczności publicznej, finansowy, motoryzacyjny, logistyczny oraz e-commerce. Weylokuje swoje biuro w Szczecinie, oferując elastyczność pracy zdalnej lub stacjonarnej. CSP zwraca dużą uwagę na atmosferę w pracy, organizując liczne wydarzenia, które sprzyjają integracji zespołu. W firmie zatrudnionych jest około 600 pracowników, którzy mogą korzystać z różnorodnych benefitów, takich jak prywatna opieka medyczna, dofinansowanie sportowych zajęć czy programy rozwoju. Kluczowym elementem działalności CSP jest obsługa klienta, obejmująca m.in. zarządzanie zamówieniami, wsparcie mailowe oraz telefoniczne, a także procesy wideoweryfikacji. Pracownikom oferowane są szkolenia prowadzone przez doświadczonych trenerów, co ułatwia im adaptację i rozwój w firmie.
W skrócie
Usługi Business Process Outsourcing (BPO)
Obsługa klienta: zarządzanie zamówieniami i wsparcie
Szkolenia i wsparcie dla nowych pracowników
Elastyczność pracy: biuro lub zdalnie
Dofinansowanie do sportu i prywatna opieka medyczna
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Csp customer services polska osiągnęła 58 662 649 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 58 414 408 zł. Pozostałe przychody to 248 241 zł.
Całkowite koszty wyniosły 53 500 588 zł.
Zysk netto wyniósł 4 913 820 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8 786 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 58 662 649 zł w 2023 roku.
• 51 087 738 zł w 2022 roku.
• 50 231 085 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 780 180 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 913 820 zł w 2023 roku.
• 5 479 248 zł w 2022 roku.
• 3 728 530 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Csp customer services polska wynosi 70 548 039 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
11 784 327 zł a 146 656 623 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 521 591 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 70 548 039 zł w 2023 roku.
• 69 349 122 zł w 2022 roku.
• 57 665 710 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Csp customer services polska wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Csp customer services polska wyniosła 23 844 255 zł.
a
ktywa trwałe to 2 106 389 zł.
a
ktywa obrotowe to 21 737 866 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 844 255 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 712 436 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 131 819 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 212 076 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 844 255 zł w 2023 roku.
• 23 932 264 zł w 2022 roku.
• 19 262 116 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Csp customer services polska wyniosły 8 131 819 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 844 255 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 154 386 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 131 819 zł w 2023 roku
• 6 100 748 zł w 2022 roku
• 6 909 849 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2023 roku
• 25% w 2022 roku
• 36% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Csp customer services polska wykazała przychody na poziomie 58 662 649 zł.
Organizacja zarobiła 6 225 149 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 311 329 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 913 820 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 209 835 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 311 329 zł w 2023 roku
• 1 452 353 zł w 2022 roku
• 1 093 203 zł w 2021 roku
Organizacja Csp customer services polska wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 5%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 5%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Adecco Business Solutions Gmbh
posiada 188 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 19.05.2017 jest
Adecco Business Solutions Gmbh
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.03.2006 do 19.05.2017
był Cst Gmbh
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do CSP CUSTOMER SERVICES POLSKA