SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO REPREZENTACJA SPÓŁKI JEST JEDNOOSOBOWA, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Panda Group to agencja zajmująca się rozwojem e-commerce, szczególnie w obszarzeplatformy Magento. Działając na rynku od 2013 roku, firma zdobyła uznanie wśród przedsiębiorstw za swoje umiejętności w zakresie migracji, optymalizacji szybkości działania, projektowania oraz analityki. Celem Panda Group jest pomoc klientom w osiągnięciu efektywności biznesowej poprzez dostosowywanie i ulepszanie ich sklepów internetowych. Dzięki szerokiemu portfolio zrealizowanych projektów, które obejmują 78 zadowolonych klientów w 14 krajach, Panda Group wyróżnia się jako zaufany partner w zakresie rozwiązań Adobe oraz Magento. Agencja łączy w sobie wiedzę techniczną i doświadczenie, co pozwala jej na dostarczanie kompleksowych i skutecznych rozwiązań dostosowanych do potrzeb swoich klientów.
W skrócie
Specjalizacja w platformie Magento
Usługi migracji i optymalizacji e-sklepów
Projektowanie i analityka dla e-commerce
Uznanie wśród 78 klientów w 14 krajach
Partner rozwiązań Adobe
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fabrity commerce osiągnęła 6 160 896 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 159 591 zł. Pozostałe przychody to 1304 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 212 608 zł.
Zysk netto wyniósł 946 983 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 053 632 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 160 896 zł w 2023 roku.
• 5 847 745 zł w 2022 roku.
• 2 339 582 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 315 661 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 946 983 zł w 2023 roku.
• 1 235 106 zł w 2022 roku.
• 143 062 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabrity commerce wynosi 8 612 932 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
717 737 zł a 15 402 239 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 870 977 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 612 932 zł w 2023 roku.
• 10 365 647 zł w 2022 roku.
• 2 734 230 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabrity commerce wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fabrity commerce wyniosła 1 593 746 zł.
a
ktywa trwałe to 13 707 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 580 040 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 593 746 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 956 983 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 636 763 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 531 249 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 593 746 zł w 2023 roku.
• 2 437 274 zł w 2022 roku.
• 1 247 195 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fabrity commerce wyniosły 636 763 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 593 746 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 212 254 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 636 763 zł w 2023 roku
• 401 641 zł w 2022 roku
• 444 182 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 36% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fabrity commerce wykazała przychody na poziomie 6 160 896 zł.
Organizacja zarobiła 1 073 280 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 126 298 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 946 983 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 42 099 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 126 298 zł w 2023 roku
• 7953 zł w 2022 roku
• 75 154 zł w 2021 roku