Agencja Zima specjalizuje się w projektowaniu doświadczeń użytkowników (UX) orazinterfejsów użytkowników (UI), oferując kompleksowe strategie designu dla startupów oraz dojrzałych produktów cyfrowych. Ich misją jest rozwijanie biznesów poprzez dostarczanie optymalnych, ludzkich doświadczeń, które przekładają się na wzrost konwersji. Doświadczenie zespołu ekspertów pozwala im na głębokie zrozumienie potrzeb klientów i użytkowników, co skutkuje tworzeniem unikalnych rozwiązań projektowych. Zima współpracuje z różnymi sektorami, w tym B2B, B2C, e-commerce, medycyną, edukacją oraz software house’ami, przyczyniając się do sukcesów takich jak nagradzane projekty UX. Wśród oferowanych usług znajdują się audyty UX, testy użyteczności, projektowanie MVP oraz optymalizacja ścieżek zakupowych. Klienci agencji cenią jej szybkość działania, transparentność oraz umiejętność łączenia designu z celami biznesowymi. Dzięki bliskiej współpracy ze swoimi klientami, Zima nie tylko dostarcza projekty na czas, ale również wspiera ich w zakresie strategicznego rozwoju.
W skrócie
Specjalizacja w UX i UI dla biznesów i startupów
Audyty UX oraz testy użyteczności
Projektowanie MVP i optymalizacja ścieżek zakupowych
Wsparcie dla sektorów B2B, B2C, medycyny i edukacji
Nagrody za innowacyjne projekty UX
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zima osiągnęła 1 789 544 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 789 433 zł. Pozostałe przychody to 111 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 762 779 zł.
Zysk netto wyniósł 26 654 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 596 515 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 789 544 zł w 2023 roku.
• 1 516 854 zł w 2022 roku.
• 277 329 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 26 654 zł w 2023 roku.
• 396 596 zł w 2022 roku.
• 90 854 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zima wynosi 1 688 973 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
266 541 zł a 4 473 860 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 562 991 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 688 973 zł w 2023 roku.
• 2 966 956 zł w 2022 roku.
• 620 191 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zima wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zima wyniosła 649 738 zł.
a
ktywa obrotowe to 649 738 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 649 738 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 519 104 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 130 635 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 216 579 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 649 738 zł w 2023 roku.
• 666 742 zł w 2022 roku.
• 102 900 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zima wyniosły 130 635 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 649 738 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 43 545 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 130 635 zł w 2023 roku
• 174 293 zł w 2022 roku
• 7047 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zima wykazała przychody na poziomie 1 789 544 zł.
Organizacja zarobiła 30 164 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3510 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 26 654 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1170 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3510 zł w 2023 roku
• 39 621 zł w 2022 roku
• 5459 zł w 2021 roku