MARCOM 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000904893
NIP
6751752465
REGON
389177620

Podsumowanie

aktywa
255 tys.
przychód
175 tys.
zysk
17 tys.
wartość firmy
204 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. MOGILSKA, 16
Kod pocztowy
31-516
Rejestracja
2021-06-10
Rozpoczęcie działalności
2021-06-10
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marcom 2 osiągnęła 175 367 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 175 367 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 158 086 zł.
Zysk netto wyniósł 17 280 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 87 683 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 175 367 zł w 2022 roku.
• 204 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 8640 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 280 zł w 2022 roku.
• -737 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marcom 2 wynosi 204 466 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 18 434 zł a 438 417 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 102 233 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 204 466 zł w 2022 roku.
• 7083 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marcom 2 wyniosła 255 164 zł.
a
ktywa trwałe to 44 003 zł.
a
ktywa obrotowe to 211 161 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 255 110 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 24 524 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 230 585 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 127 582 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 255 164 zł w 2022 roku.
• 54 418 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 70%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marcom 2 wyniosły 230 585 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 255 164 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 90%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 115 293 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 230 585 zł w 2022 roku
• 45 154 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 90% w 2022 roku
• 83% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marcom 2 wykazała przychody na poziomie 175 367 zł.
Organizacja zarobiła 18 808 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1528 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 280 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 764 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1528 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Marcom 2 wykazała zysk netto większy niż 46% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 50% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 46% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 50% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Borowska Mirosława posiada 57 udziałów, które stanowią 57% firmy.
Demski Leszek posiada 43 udziałów, które stanowią 43% firmy.