SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Creative Cubes to firma specjalizująca się w budowie nowoczesnych domów, oferujących rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Główna oferta obejmuje domy sezonowe oraz całoroczne o maksymalnej powierzchni 35 m², które można postawić bez konieczności uzyskiwania zezwolenia. Projekty dostępne w ofercie to CUBE 1 i CUBE 2, które charakteryzują się funkcjonalnym układem pomieszczeń oraz atrakcyjnym wyglądem. CUBE 1 obfituje w duże przeszklenia, co nadaje mu nowoczesny charakter, natomiast CUBE 2 łączy nowoczesny styl z tradycyjną drewnianą elewacją. Firma zaprasza również do wizyt w domach pokazowych, gdzie klienci mogą dokładniej zapoznać się z oferowanymi projektami. Dzięki podejściu skoncentrowanemu na klientach oraz dbałości o detale, Creative Cubes staje się znaczącym graczem na rynku budownictwa lekkiego i mobilnego.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creative cubes osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 30 613 zł.
Strata netto wyniosła 30 613 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 616 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -15 299 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -30 613 zł w 2023 roku.
• -34 048 zł w 2022 roku.
• -15 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative cubes wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2450 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 4899 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative cubes wynosi 0,30%. To oznacza, że firma ma szansę 0,30% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,114% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,30% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Creative cubes wyniosły 29 304
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative cubes wyniosła 244 693 zł.
a
ktywa obrotowe to 244 693 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 244 693 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -58 676 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 303 369 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -22 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 244 693 zł w 2023 roku.
• 296 305 zł w 2022 roku.
• 289 782 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 52%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative cubes wyniosły 303 369 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 244 693 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 124%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 303 369 zł w 2023 roku
• 324 369 zł w 2022 roku
• 283 797 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 124% w 2023 roku
• 109% w 2022 roku
• 98% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative cubes wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -30 613 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -30 613 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Creative cubes wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0%.