FRESH PRODUCT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000898153
NIP
9482627511
REGON
388870513

Podsumowanie

aktywa
976 tys.
przychód
2,1 mln
zysk
73 tys.
wartość firmy
1,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
RADOM
Adres
UL. 1905 ROKU, 21
Kod pocztowy
26-600
Rejestracja
2021-04-30
Rozpoczęcie działalności
2021-04-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fresh product osiągnęła 2 049 027 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 049 027 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 975 780 zł.
Zysk netto wyniósł 73 247 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 024 514 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 049 027 zł w 2022 roku.
• 514 579 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 36 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 73 247 zł w 2022 roku.
• 71 945 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fresh product wynosi 1 771 650 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 112 644 zł a 5 122 568 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 885 825 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 771 650 zł w 2022 roku.
• 688 541 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fresh product wyniosła 976 171 zł.
a
ktywa trwałe to 41 637 zł.
a
ktywa obrotowe to 934 533 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 976 171 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 150 192 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 825 979 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 488 085 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 976 171 zł w 2022 roku.
• 439 153 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fresh product wyniosły 825 979 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 976 171 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 412 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 825 979 zł w 2022 roku
• 362 208 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2022 roku
• 82% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fresh product wykazała przychody na poziomie 2 049 027 zł.
Organizacja zarobiła 81 886 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8639 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 73 247 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4320 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8639 zł w 2022 roku
• 7115 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fresh product wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 63% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wojtysiak Dominik posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.