Organizacja Fresh product osiągnęła 2 049 027 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 049 027 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 975 780 zł.
Zysk netto wyniósł 73 247 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 024 514 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 049 027 zł w 2022 roku.
• 514 579 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 73 247 zł w 2022 roku.
• 71 945 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fresh product wynosi 1 771 650 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
112 644 zł a 5 122 568 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 885 825 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 771 650 zł w 2022 roku.
• 688 541 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fresh product wyniosła 976 171 zł.
a
ktywa trwałe to 41 637 zł.
a
ktywa obrotowe to 934 533 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 976 171 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 150 192 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 825 979 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 488 085 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 976 171 zł w 2022 roku.
• 439 153 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fresh product wyniosły 825 979 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 976 171 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 412 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 825 979 zł w 2022 roku
• 362 208 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2022 roku
• 82% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fresh product wykazała przychody na poziomie 2 049 027 zł.
Organizacja zarobiła 81 886 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8639 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 73 247 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4320 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8639 zł w 2022 roku
• 7115 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku