Rozpoczęcie działalności
2021-04-12
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI, SKŁADA KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Cel działania
CELEM FUNDACJI JEST DZIAŁANIE NA RZECZ DOBRA WSPÓLNEGO POPRZEZ NIEODPŁATNE PROWADZENIE, DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ, EDUKACYJNEJ W ZAKRESIE ROZWIJANIA KOMPETENCJI PRZYSZŁOŚCI NIEZBĘDNYCH NA RYNKU PRACY ORAZ PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ W ZAKRESIE UCZENIA SIE PRZEZ CAŁE ŻYCIE. A) W ZAKRESIE EDUKACJI USTAWICZNEJ: -WZMACNIANIE PROCESÓW EDUKACYJNYCH, FORMALNYCH I NIEFORMALNYCH UMOŻLIWIAJĄCYCH DZIECIOM, MŁODZIEŻY ORAZ OSOBOM DOROSŁYM ROZWIJANIE ZDOLNOŚCI, WZBOGACANIE WIEDZY, UDOSKONALENIE KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH LUB ZDOBYCIE NOWEGO ZAWODU, -WPŁYWANIE NA ZMIANĘ POSTAW OSÓB DOROSŁYCH, KTÓRE NIE ODNALAZŁY SIĘ NA RYNKU PRACY LUB ZAKOŃCZYŁY AKTYWNOŚĆ ZAWODOWĄ, -WZMACNIANIE ROZWOJU PERSONALNEGO DZIECI, MŁODIEŻY, OSÓB DOROSŁYCH W ZAKRESIE KOMPETENCJI OBYWATELSKICH, SPOŁECZNYCH I W ZAKRESIE UCZENIA SIĘ, MODERNIZACJA UMIEJĘTNOŚCI OSÓB DOROSŁYCH WYNIKAJĄCYCH Z POTRZEB SPOŁECZEŃSTWA WIEDZY. B) W ZAKRESIE DZIAŁAŃ SPOŁECZNYCH I OBYWATELSKICH ORAZ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI: -PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ RÓWNYCH PRAW KOBIET I MĘŻCZYZN, -PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ OSÓB W WIEKU EMERYTALNYM, -DZIAŁALNOŚC WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ GOSPODARCZY ORAZ ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, -DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJACA ROZWÓJ TECHNIKI, WYNALAZCZOŚCI I INNOWACYJNOŚCI ORAZ ROZPOWSZECHNIANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH W PRAKTYCE GOSPODARCZEJ, -DZIAŁALNOŚC WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ WSPÓLNOT I SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH, UPOWSZECHNIANIE I OCHRONĘ WOLNOŚĆI I PRAW CZŁOWIEKA ORAZ SWOBÓD OBYWATELSKICH, A TAKŻE PROWADZENIE DZIAŁAŃ WSPOMAGAJĄCY ROZWÓJ DEMOKRACJI, -DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ ORAZ ROZWIJANIA KONTAKTÓW I WSPÓŁPRACY MIĘDZY SPOŁECZEŃSTWAMI -PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM.