K-POP STYLE to dynamiczny sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży albumówmuzyki K-pop. Oferuje szeroki wybór nowych wydań oraz limitowanych edycji albumów popularnych artystów, takich jak BTS, Blackpink, Stray Kids czy Aespa. Dzięki atrakcyjnym cenom oraz licznym promocjom, klienci mogą wzbogacić swoje kolekcje albumów to w łatwy sposób. Sklep zapewnia sprawną obsługę, a zamówienia są realizowane w ciągu 24 godzin od złożenia, co czyni zakupy jeszcze bardziej komfortowymi. K-POP STYLE wyróżnia się także propozycjami ekskluzywnych towarów, takich jak lightsticki oraz różne akcesoria, które są jednym z symboli fandomu K-pop. Podążając za trendami, sklep dba o stałą aktualizację oferty, aby zaspokoić potrzeby wymagających fanów.
W skrócie
Sklep internetowy z albumami K-pop
Oferuje nowe i limitowane edycje albumów
Realizacja zamówień w ciągu 24 godzin
Szeroki asortyment lightsticków i akcesoriów
Atrakcyjne ceny i promocje
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja K-pop style osiągnęła 4496 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4000 zł. Pozostałe przychody to 496 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 488 zł.
Strata netto wyniosła 11 488 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2248 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4496 zł w 2022 roku.
• 16 800 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 488 zł w 2022 roku.
• 1433 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji K-pop style wynosi 2997 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 11 241 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1499 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2997 zł w 2022 roku.
• 22 504 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji K-pop style wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów K-pop style wyniosła 815 zł.
a
ktywa obrotowe to 815 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 815 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -4055 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4870 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 815 zł w 2022 roku.
• 14 621 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Organizacja K-pop style wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 36% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 17% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.00001%.