Tulilo to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży zabawek, która zyskała uznanienie tylko w Polsce, ale także w wielu krajach europejskich. Działa z pasją i zaangażowaniem, produkując różnorodne zabawki przeznaczone zarówno dla niemowląt, jak i starszych dzieci, co pozwala na dostosowanie oferty do potrzeb dzieci w każdym wieku. Tulilo powstało z myślą o wspieraniu kreatywności i radości dzieci, a ich produkty mają na celu nie tylko zabawę, ale także edukację i spełnianie marzeń najmłodszych. Każda zabawka jest starannie wykonana, z dużym naciskiem na bezpieczeństwo i jakość. Przed wprowadzeniem na rynek, każde z nowych produktów przechodzi restrykcyjne testy, co zapewnia ich najwyższą jakość. W konsekwencji, Tulilo oferuje zabawki, które priorytetowo traktują wrażliwość dzieci oraz ich potrzebę zabawy, spokoju i radości.
W skrócie
Produkcja zabawek dla dzieci w różnych grupach wiekowych
Kładzenie dużego nacisku na jakość i bezpieczeństwo produktów
Dostosowywanie oferty do potrzeb dzieci i rodziców
Zabawki mające na celu rozwój kreatywności oraz edukację dzieci
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tulilo osiągnęła 1 961 295 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 961 295 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 970 455 zł.
Strata netto wyniosła 9160 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 653 765 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 961 295 zł w 2023 roku.
• 2 727 810 zł w 2022 roku.
• 1 149 374 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9160 zł w 2023 roku.
• 420 429 zł w 2022 roku.
• 21 710 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tulilo wynosi 1 647 264 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 4 903 237 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 549 088 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 647 264 zł w 2023 roku.
• 3 846 859 zł w 2022 roku.
• 884 951 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tulilo wynosi 0,22%. To oznacza, że firma ma szansę 0,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,048% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,22% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tulilo wyniosła 1 046 513 zł.
a
ktywa trwałe to 44 445 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 002 068 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 046 513 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 452 978 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 593 535 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 348 838 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 046 513 zł w 2023 roku.
• 1 306 751 zł w 2022 roku.
• 944 914 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tulilo wyniosły 593 535 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 046 513 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 197 845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 593 535 zł w 2023 roku
• 844 612 zł w 2022 roku
• 902 431 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
• 96% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tulilo wykazała przychody na poziomie 1 961 295 zł.
Organizacja zarobiła -2118 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7042 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -9160 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -332% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2347 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7042 zł w 2023 roku
• 3156 zł w 2022 roku
• 4198 zł w 2021 roku
Organizacja Tulilo wykazała zysk netto większy niż 29% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 29% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.6%.