Projektowanie graficzne zgodne z aktualnymi trendami
Strategie wideo contentu dla mediów społecznościowych
Zarządzanie kampaniami reklamowymi w Google Ads i Facebooku
AGENCJA CONTENT MARKETINGOWA CONTURE wyróżnia się jako dynamiczny gracz w obszarze marketingu treści, łącząc ze sobą wiedzę z różnych dziedzin, by skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów. Zespół tej agencji składa się z ekspertów z zakresu filologii, lingwistyki, psychologii oraz dziennikarstwa, co pozwala na tworzenie treści nie tylko przystępnych, ale również uwzględniających indywidualne potrzeby różnych branż takich jak zdrowie, finanse, e-commerce czy design. CONTURE zapewnia szeroki wachlarz usług, w tym profesjonalne copywriting, tłumaczenia z uwzględnieniem SEO oraz projektowanie graficzne. Z misją dostarczenia innowacyjnych rozwiązań i podnoszenia standardów w content marketingu, agencja opiera swoje działania na zasadach terminowości oraz zaangażowania, co przekłada się na wysoką jakość realizowanych projektów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Cmg creative osiągnęła 1 363 481 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 363 481 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 390 812 zł.
Strata netto wyniosła 27 331 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 681 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 363 481 zł w 2022 roku.
• 998 383 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -13 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -27 331 zł w 2022 roku.
• 190 211 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Cmg creative wynosi -20 tys. zł.
EBITDA Cmg creative wynosi -17 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cmg creative wynosi 1 106 376 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 408 703 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 553 188 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 106 376 zł w 2022 roku.
• 1 644 092 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cmg creative wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,07% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cmg creative wyniosła 572 067 zł.
a
ktywa trwałe to 204 730 zł.
a
ktywa obrotowe to 267 337 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 100 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 572 067 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 263 184 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 308 883 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 286 033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 572 067 zł w 2022 roku.
• 411 981 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -10%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cmg creative wyniosły 308 883 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 572 067 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 154 441 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 308 883 zł w 2022 roku
• 121 770 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2022 roku
• 30% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cmg creative wykazała przychody na poziomie 1 363 481 zł.
Organizacja zarobiła -21 384 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5947 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -27 331 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -28% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2974 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5947 zł w 2022 roku
• 22 378 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku