SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO: KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE ALBO PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE
Tworzenie serwerów Discord dla firm z branży GameDev
Zarządzanie kontami w mediach społecznościowych
Wsparcie marketingowe z influencerami
Zwiększanie obecności gier w prasie gamingowej
Budowanie zaangażowanej społeczności graczy
Ultimate Games Marketing specjalizuje się w marketingu gier, oferując szereg usług zaprojektowanych z myślą o zdobywaniu sukcesu i wysokich wyników sprzedażowych dla projektów z branży gier wideo. W ramach swojej oferty agencja zajmuje się tworzeniem serwerów Discord, co pozwala na efektywną komunikację i budowę społeczności wokół gier. Dodatkowo, Ultimate Games Marketing obsługuje konta w popularnych mediach społecznościowych, zapewniając pełne wsparcie w zakresie promocji treści. Ich usługi obejmują także marketing z influencerami, gwarantując współpracę z popularnymi streamerami oraz Youtuberami, którzy mogą przyczynić się do szerszego dotarcia do potencjalnych graczy. Ponadto agencja dba o pojawienie się gier w prasie branżowej oraz o komunikację ze społecznością graczy, co zwiększa zaangażowanie i lojalność wobec tytułów. Zespół Ultimate Games Marketing koncentruje się na opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych, które opierają się na analizie rynku i potrzebach odbiorców, co przyczynia się do wzrostu zainteresowania i ilości sprzedaży gier.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ultimate games marketing osiągnęła 2 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 713 zł.
Strata netto wyniosła 20 711 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 zł w 2023 roku.
• 2 zł w 2022 roku.
• 96 770 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -20 711 zł w 2023 roku.
• -126 544 zł w 2022 roku.
• -119 798 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ultimate games marketing wynosi -21 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ultimate games marketing wynosi 20 962 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 111 788 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6987 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 962 zł w 2023 roku.
• 36 495 zł w 2022 roku.
• 195 915 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ultimate games marketing wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -3759
zł.
Koszty operacyjne Ultimate games marketing wyniosły 20 713
zł.
Wynagrodzenia stanowią -18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1253 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -3759 zł w 2023 roku
• 72 955 zł w 2022 roku
• 95 299 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
-18% w 2023 roku
•
58% w 2022 roku
•
44% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ultimate games marketing wyniosła 31 819 zł.
a
ktywa obrotowe to 31 819 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 31 819 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 27 947 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3872 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 31 819 zł w 2023 roku.
• 63 182 zł w 2022 roku.
• 191 717 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -74%.
Marża operacyjna wyniosła -892,705%.
Marża netto wyniosła -892,705%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -297568.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -297568.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ultimate games marketing wyniosły 3872 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 31 819 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1291 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3872 zł w 2023 roku
• 14 524 zł w 2022 roku
• 16 515 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2023 roku
• 23% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ultimate games marketing wykazała przychody na poziomie 2 zł.