Organizacja Ag brands group osiągnęła 13 352 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 044 zł. Pozostałe przychody to 309 zł.
Całkowite koszty wyniosły 35 665 zł.
Strata netto wyniosła 22 621 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3338 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 352 zł w 2023 roku.
• 23 199 zł w 2022 roku.
• -34 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5655 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -22 621 zł w 2023 roku.
• -7098 zł w 2022 roku.
• -2879 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ag brands group wynosi 13 036 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 33 381 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3259 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 036 zł w 2023 roku.
• 36 566 zł w 2022 roku.
• 3725 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ag brands group wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ag brands group wyniosła 51 158 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 10 190 zł.
a
ktywa obrotowe to 40 968 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 51 158 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5512 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 646 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 790 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 51 158 zł w 2023 roku.
• 61 574 zł w 2022 roku.
• 37 579 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -410%.
Marża operacyjna wyniosła -155%.
Marża netto wyniosła -169%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -102.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -38.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -42.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ag brands group wyniosły 45 646 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 51 158 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 411 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 646 zł w 2023 roku
• 33 441 zł w 2022 roku
• 32 613 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ag brands group wykazała przychody na poziomie 13 352 zł.
Organizacja zarobiła -22 621 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -22 621 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku