SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
H-AGENCY sp. z o.o. jest organizatorem wydarzeń z niezaprzeczalną pasją do sportówwalki, szczególnie w obszarze MMA. Kluczowym wydarzeniem w ich ofercie jest HIGH League, która przyciąga zarówno zawodników, jak i kibiców do dużych hal sportowych w całej Polsce. Organizacja ma na celu nie tylko promowanie samych walk, ale również budowanie społeczności wokół tych pasjonujących sportów, co czyni ją wyróżniającą się na rynku. W ramach HIGH League organizowane są emocjonujące gale, na których rywalizują zawodnicy o różnym stopniu zaawansowania, co przyciąga zarówno nowicjuszy, jak i doświadczonych fighterów. Szereg wydarzeń, takich jak HL1, HL2, HL3, aż po HL6, organizowany jest w prestiżowych obiektach sportowych, takich jak ERGO ARENA. Unikalnym elementem działalności H-AGENCY jest możliwość zakupu biletów oraz dostępu do transmisji PPV, co umożliwia kibicom śledzenie walk na żywo z wygodą ich domów. Organizacja ściśle współpracuje z różnymi partnerami i sponsorami, co tylko wzbogaca jej ofertę. Misją H-AGENCY jest tworzenie profesjonalnej platformy dla miłośników MMA oraz oferowanie zapierających dech w piersiach wydarzeń dla swoich widzów. Historia H-AGENCY to rozwój, który zapoczątkował fascynującą podróż w świat sportów walki, łącząc rozrywkę z rywalizacją.
W skrócie
Organizowanie gal MMA pod marką HIGH League.
Sprzedaż biletów i dostęp do transmisji PPV.
Organizacja wydarzeń w dużych halach sportowych.
Współpraca z partnerami i sponsorami w branży.
Budowanie społeczności miłośników sportów walki.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja H-agency osiągnęła 8 509 239 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 508 982 zł. Pozostałe przychody to 257 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 131 473 zł.
Zysk netto wyniósł 2 377 509 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8 509 239 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 509 239 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 377 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 377 509 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji H-agency wynosi 16 969 743 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 786 882 zł a 33 285 123 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 16 969 743 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 969 743 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji H-agency wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,077% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów H-agency wyniosła 2 832 457 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 829 957 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 2500 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 832 457 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 382 509 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 449 948 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 832 457 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 832 457 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 84%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 83.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 99.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania H-agency wyniosły 449 948 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 832 457 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 449 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 449 948 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja H-agency wykazała przychody na poziomie 8 509 239 zł.
Organizacja zarobiła 2 614 613 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 237 104 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 377 509 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 237 104 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 237 104 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku