Województwo
WIELKOPOLSKIE
Adres
UL. STRZELECKA, 130
Rozpoczęcie działalności
2021-01-20
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
przyrodobranie@gmail.com
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA I PRZYJMOWANIA OŚWIADCZEŃ WOLI SKŁADANYCH FUNDACJI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANY JEST PODPIS DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W TYM PREZESA
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
CELEM FUNDACJI JEST: 1. WSPIERANIE I PROMOWANIE KONTAKTU DZIECI ORAZ RODZIN ZE ŚWIATEM PRZYRODY ZARÓWNO OŻYWIONEJ, JAK I NIEOŻYWIONEJ. 2. WSPIERANIE ROZWOJU SWOBODNEJ (WOLNEJ) ZABAWY DZIECKA I PROMOWANIE JEJ ZNACZENIA DLA HARMONIJNEGO ROZWOJU. 3. ROZWIJANIE ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ W ZAKRESIE EKOLOGII I ZDROWEGO STYLU ŻYCIA. 4. SZERZENIE WIEDZY I PODNOSZENIE KOMPETENCJI RODZICIELSKICH W OBSZARZE WYCHOWANIA DZIECKA ORAZ WSPIERANIE ROZWOJU RODZINY POJMOWANEJ JAKO MIEJSCE DO ODKRYWANIA I REALIZACJI TWÓRCZEGO POTENCJAŁU OSOBOWEGO ZARÓWNO DZIECI, JAK I DOROSŁYCH. 5. SZERZENIE WIEDZY I PODNOSZENIE KOMPETENCJI PEDAGOGÓW ORAZ ZAINTERESOWANYCH W OBSZARZE WSPIERANIA ROZWOJU DZIECKA. 6. WSPOMAGANIE ROZWOJU I INTEGRACJI WSPÓLNOT ORAZ SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH. 7. ROZWIJANIE ZDROWYCH POSTAW WOBEC BUDOWANIA WIĘZI CZŁOWIEKA Z PRZYRODĄ, WIĘZI MIĘDZYLUDZKICH, MIĘDZYPOKOLENIOWYCH I MIĘDZYKULTUROWYCH OPARTYCH NA MIŁOŚCI, WOLNOŚCI, SZACUNKU, ZAUFANIU I EMPATII. 8. POSZUKIWANIE 1 PROMOWANIE INNOWACYJNYCH METOD PRACY Z DZIECKIEM OPARTYCH NA RESPEKTOWANIU JEGO NIEPOWTARZALNEJ ISTOTY, SZACUNKU DLA JEGO INDYWIDUALNEGO TEMPA, RYTMU ROZWOJU. 9. WSPIERANIE ROZWOJU INNOWACYJNEJ I ALTERNATYWNEJ DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ I EDUKACYJNEJ, W TYM PEDAGOGIKI WALDORFSKIEJ I MONTESSORI. 10. WSPIERANIE REWITALIZACJI I AKTYWIZACJI TERENÓW WIEJSKICH. 11. WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY, 12. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ NA KAŻDYM ETAPIE ROZWOJU CZŁOWIEKA, 13. ORGANIZACJA DZIAŁAŃ W ZAKRESIE OŚWIATY I WYCHOWANIA, 14. ORGANIZACJA DZIAŁAŃ W ZAKRESIE KULTURY I SZTUKI, 15. ORGANIZACJA DZIAŁAŃ W ZAKRESIE OPIEKI I POMOCY SPOŁECZNEJ, 16. ORGANIZACJA DZIAŁAŃ W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA, 17. PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIOM SPOŁECZNYM, 18. PROWADZENIE DZIAŁAŃ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ I PROMOCJI ZDROWIA, 19. INICJOWANIE I WSPIERANIE WSPÓLNEGO RODZINNEGO SPĘDZANIA CZASU, 20. PROMOWANIE SPORTU I ZDROWIA, 21. PROMOWANIE IDEI PROEKOLOGICZNYCH. 22. PROFILAKTYKA ZABURZEŃ UKŁADU IMMUNOLOGICZNEGO, 23. PROFILAKTYKA ZABURZEŃ ADAPTACYJNYCH ORAZ ZABURZEŃ ADD, 24. PROFILAKTYKA SYNDROMU DEFICYTU NATURY (SDN) W ROZWOJU, W EDUKACJI ORAZ W WYCHOWANIU DZIECI I MŁODZIEŻY. 25. INICJOWANIE, WSPIERANIE ORAZ REALIZOWANIE INICJATYW EDUKACYJNYCH, WYCHOWAWCZYCH, SZKOLENIOWYCH ORAZ INFORMACYJNYCH W DZIEDZINIE EDUKACJI ALTERNATYWNEJ, UCZENIA PRZEZ DOŚWIADCZENIE (EXPERIENTIAL EDUCATION, OUTDOOR EDUCATION), EDUKACJI WYKORZYSTUJĄCEJ AKTYWNE FORMY KONTAKTU Z PRZYRODĄ (EDUKACJI PRZYRODNICZEJ). 26. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ WYPOCZYNKU DZIECI I MŁODZIEŻY; 27. WSPIERANIE I UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ; 28. EKOLOGIA I OCHRONA ZWIERZĄT ORAZ OCHRONA DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO; 29. TURYSTYKA I KRAJOZNAWSTWO;