Unbutton to firma specjalizująca się w kompleksowej koordynacji produkcji odzieży,oferująca szeroki asortyment produktów tekstylnych, takich jak czapki z daszkiem, szaliki, swetry, bluzy, t-shirty, spodnie, kurtki, płaszcze, sukienki, skarpety, torby i plecaki. Produkcja odbywa się w Polsce, co pozwala na zapewnienie odpowiedniej jakości oraz krótkich czasów realizacji. Unbutton współpracuje z zaufanymi podwykonawcami, zapewniając, że proces produkcji jest rzetelnie kontrolowany i minimalizuje ryzyko opóźnień. Firma wyróżnia się także elastycznością w podejściu do klientów, realizując zarówno zamówienia na większe kolekcje, jak i indywidualne projekty. Dodatkowo, Unbutton specjalizuje się w produkcji odzieży merchandisingowej dla zespołów muzycznych, festiwali oraz klientów korporacyjnych, co czyni ją atrakcyjnym partnerem w branży mody i reklamy. Cały proces produkcyjny obejmuje nie tylko szycie, ale także przygotowanie tkanin, krojenie oraz pakowanie, co pozwala na ścisłą współpracę z każdym ogniwem łańcucha dostaw.
Produkcja w Polsce, minimalizująca czas realizacji i zapewniająca wysoką jakość.
Współpraca z zaufanymi podwykonawcami, dbającymi o terminowość.
Realizacja zamówień zarówno na całe kolekcje, jak i indywidualne produkty.
Produkcja odzieży merchandisingowej dla zespołów muzycznych, festiwali i klientów korporacyjnych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Unbutton osiągnęła 944 691 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 939 008 zł. Pozostałe przychody to 5683 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 143 092 zł.
Strata netto wyniosła 204 084 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 944 691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 944 691 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -204 084 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -204 084 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Unbutton wynosi 629 794 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 361 727 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 629 794 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 629 794 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Unbutton wynosi 1,04%. To oznacza, że firma ma szansę 1,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,04% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Unbutton wyniosła 271 110 zł.
a
ktywa obrotowe to 271 110 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 271 110 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -199 084 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 470 194 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 271 110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 271 110 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -75%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 103%.
Marża operacyjna wyniosła -21%.
Marża netto wyniosła -22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -75.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 102.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Unbutton wyniosły 470 194 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 271 110 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 173%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 470 194 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 470 194 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 173% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Unbutton wykazała przychody na poziomie 944 691 zł.
Organizacja zarobiła -198 125 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5959 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -204 084 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5959 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5959 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Unbutton wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.03%.