Coconut Agency to agencja marketingowa, która specjalizuje się w działaniach wmediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram oraz LinkedIn. Organizacja zarządza komunikacją na profilach społecznościowych dla dużych marek oraz prowadzi skuteczne kampanie reklamowe za pomocą Facebook Ads. W ramach swojej działalności oferuje zestaw profesjonalnych kursów online, które są skierowane do wszystkich pragnących doskonalić swoje umiejętności w obszarze marketingu internetowego. Kursy obejmują różnorodne tematy, takie jak podstawa reklamy na Facebooku oraz sposób budowania lejka sprzedażowego. Każdy kurs dostarcza uczestnikom kompleksowych informacji w formie wideo, ułatwiając przyswajanie wiedzy oraz rozwój umiejętności w praktycznym zakresie. Wartością wyróżniającą Coconut Agency jest ich podejście do różnorodnych technik marketingowych oraz praktycznych aspektów budowania obecności w mediach społecznościowych.
W skrócie
Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych dla dużych marek
Prowadzenie kampanii reklamowych na platformie Facebook Ads
Oferowanie kursów online z zakresu marketingu internetowego
Szkolenia dotyczące budowania lejka sprzedażowego na Facebooku
Dostarczanie materiałów edukacyjnych w formie wideo
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja High performance osiągnęła 73 426 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 73 388 zł. Pozostałe przychody to 38 zł.
Całkowite koszty wyniosły 86 363 zł.
Strata netto wyniosła 12 975 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 24 475 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 73 426 zł w 2023 roku.
• 82 686 zł w 2022 roku.
• 127 460 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4325 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -12 975 zł w 2023 roku.
• 18 177 zł w 2022 roku.
• 5029 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji High performance wynosi 60 374 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 183 564 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 20 125 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 60 374 zł w 2023 roku.
• 148 985 zł w 2022 roku.
• 112 612 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji High performance wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów High performance wyniosła 16 263 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 263 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 263 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 231 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1032 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5421 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 263 zł w 2023 roku.
• 33 824 zł w 2022 roku.
• 12 449 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -80%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -85%.
Marża operacyjna wyniosła -18%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania High performance wyniosły 1032 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 263 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 344 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1032 zł w 2023 roku
• 5618 zł w 2022 roku
• 2420 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2023 roku
• 17% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja High performance wykazała przychody na poziomie 73 426 zł.
Organizacja zarobiła -12 975 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -12 975 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 1827 zł w 2022 roku
• 497 zł w 2021 roku
Organizacja High performance wykazała zysk netto większy niż 18% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 18% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 30% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pałka Julian
posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Wójcik Michał
posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Wójcik Michał (33% udziałów)
• Czechowicz Dawid (33% udziałów)
• Pałka Julian (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 06.10.2022 do 20.03.2023:
• Wójcik Michał (27% udziałów)
• Czechowicz Dawid (27% udziałów)
• Pałka Julian (27% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 13.01.2021 do 06.10.2022:
• Wójcik Michał (25% udziałów)
• Pinkowski Bartosz (25% udziałów)
• Czechowicz Dawid (25% udziałów)
• Pałka Julian (25% udziałów)