SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU FUNDACJI SAMODZIELNIE. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW ORAZ W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 50.000 ZŁ (PIĘĆDZIESIĘCIU TYSIĘCY ZŁOTYCH) - OŚWIADCZENIE WOLI FUNDACJI SKŁADA PREZES BĄDŹ WICEPREZES ZARZĄDU WRAZ Z DRUGIM CZŁONKIEM ZARZĄDU, DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE
Produkcja spotów reklamowych dla radia i telewizji
Posiadanie własnego studia nagraniowego
Skupienie na dostosowywaniu treści do różnych mediów
Silna marka w branży reklamowej
Kompleksowa obsługa projektów od pomysłu do realizacji
Fundacja More Creative to agencja reklamowa, która specjalizuje się w tworzeniu kampanii radiowych i telewizyjnych. Organizacja oferuje szeroki wachlarz usług, w tym produkcję spotów reklamowych, które przyciągają uwagę słuchaczy i widzów. Fundacja skupia się na dostosowywaniu treści do specyfiki różnych mediów, co pozwala na skuteczne dotarcie do docelowej grupy odbiorców. Dodatkowo, More Creative dysponuje własnym studiem nagraniowym, co umożliwia kompleksową obsługę projektów od pomysłu do realizacji. W ciągu swojej działalności firma zdołała zbudować mocną markę, a jej projekty cieszą się dużym uznaniem w branży reklamowej, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fundacja more creativ osiągnęła 23 095 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 095 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6888 zł.
Zysk netto wyniósł 16 207 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7698 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 095 zł w 2023 roku.
• 7505 zł w 2022 roku.
• 7000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5402 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 207 zł w 2023 roku.
• -1868 zł w 2022 roku.
• 1305 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fundacja more creativ wynosi 18 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja more creativ wynosi 92 432 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
12 209 zł a 226 892 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 30 811 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 92 432 zł w 2023 roku.
• 5057 zł w 2022 roku.
• 12 321 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja more creativ wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Fundacja more creativ wyniosły 5280
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja more creativ wyniosła 16 307 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 307 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 307 zł.
f
undusz własny to 16 278 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 29 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5436 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 307 zł w 2023 roku.
• 72 zł w 2022 roku.
• 4445 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 99%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 77%.
Marża netto wyniosła 70%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja more creativ wyniosły 29 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 307 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 29 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1200 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja more creativ wykazała przychody na poziomie 23 095 zł.
Organizacja zarobiła 17 810 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1603 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 207 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 534 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1603 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku