SPACING.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000700939
NIP
8992831227
REGON
368593064

Podsumowanie

aktywa
2 tys.
przychód
20 tys.
zysk
-214 tys.
wartość firmy
13 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. PODWALE, 83
Kod pocztowy
50-414
Rejestracja
2017-10-24
Rozpoczęcie działalności
2017-10-24
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Spacing.pl osiągnęła 20 018 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 20 018 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 234 487 zł.
Strata netto wyniosła 214 469 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 20 018 zł w 2022 roku.
• 17 756 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -42 894 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -214 469 zł w 2022 roku.
• -250 108 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spacing.pl wynosi 13 345 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 50 045 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2669 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 345 zł w 2022 roku.
• 11 838 zł w 2021 roku.
• 43 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Spacing.pl wyniosła 2219 zł.
a
ktywa obrotowe to 2219 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2219 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -464 519 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 466 739 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2219 zł w 2022 roku.
• 45 286 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9,663%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła -902%.
Marża netto wyniosła -1,071%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1932.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -180.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -214.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Spacing.pl wyniosły 466 739 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2219 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21,029%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 93 348 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 466 739 zł w 2022 roku
• 295 336 zł w 2021 roku
• 4942 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21029% w 2022 roku
• 652% w 2021 roku
• 99% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Spacing.pl wykazała przychody na poziomie 20 018 zł.
Organizacja zarobiła -214 469 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -214 469 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Spacing.pl wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 14% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Spacing Digital Ltd posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 03.12.2020 jest Spacing Digital Ltd kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 04.09.2019 do 03.12.2020 był Spacing Digital Ltd kontrolując 50% udziałów.
W okresie od 24.10.2017 do 04.09.2019 najwięcej udziałów posiadała Omasta Ewa . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.