Organizacja Monday agencja komunikacji osiągnęła 4 987 974 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 987 974 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 149 836 zł.
Zysk netto wyniósł 838 138 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 987 974 zł w 2022 roku.
• 3 844 612 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 279 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 838 138 zł w 2022 roku.
• 1 702 294 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Monday agencja komunikacji wynosi 8 744 273 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 066 404 zł a 12 469 935 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 914 758 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 744 273 zł w 2022 roku.
• 10 810 052 zł w 2021 roku.
• 2250 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Monday agencja komunikacji wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Monday agencja komunikacji wyniosła 2 949 737 zł.
a
ktywa trwałe to 213 773 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 735 964 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 949 737 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 755 205 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 194 532 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 983 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 949 737 zł w 2022 roku.
• 2 148 892 zł w 2021 roku.
• 1000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Monday agencja komunikacji wyniosły 194 532 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 949 737 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 64 844 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 194 532 zł w 2022 roku
• 231 825 zł w 2021 roku
• -1000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• -100% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Monday agencja komunikacji wykazała przychody na poziomie 4 987 974 zł.
Organizacja zarobiła 921 250 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 83 112 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 838 138 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 83 112 zł w 2022 roku
• 118 286 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Monday agencja komunikacji wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki