MONDAY AGENCJA KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ GROUP SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000875102
NIP
5252846779
REGON
387775764

Podsumowanie

aktywa
3 mln
przychód
5 mln
zysk
838 tys.
wartość firmy
8,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WOJCIECHA GÓRSKIEGO, 9
Kod pocztowy
00-033
Rejestracja
2020-12-22
Rozpoczęcie działalności
2020-12-22
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Monday agencja komunikacji osiągnęła 4 987 974 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 987 974 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 149 836 zł.
Zysk netto wyniósł 838 138 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 987 974 zł w 2022 roku.
• 3 844 612 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 279 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 838 138 zł w 2022 roku.
• 1 702 294 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Monday agencja komunikacji wynosi 8 744 273 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 066 404 zł a 12 469 935 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 914 758 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 744 273 zł w 2022 roku.
• 10 810 052 zł w 2021 roku.
• 2250 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Monday agencja komunikacji wyniosła 2 949 737 zł.
a
ktywa trwałe to 213 773 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 735 964 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 949 737 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 755 205 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 194 532 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 983 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 949 737 zł w 2022 roku.
• 2 148 892 zł w 2021 roku.
• 1000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Monday agencja komunikacji wyniosły 194 532 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 949 737 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 64 844 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 194 532 zł w 2022 roku
• 231 825 zł w 2021 roku
• -1000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• -100% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Monday agencja komunikacji wykazała przychody na poziomie 4 987 974 zł.
Organizacja zarobiła 921 250 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 83 112 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 838 138 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 83 112 zł w 2022 roku
• 118 286 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Monday agencja komunikacji wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki