WIDI ART MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000873248
NIP
5223194050
REGON
387704712

Podsumowanie

aktywa
34 tys.
przychód
73 tys.
zysk
12 tys.
wartość firmy
110 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ADAMA MICKIEWICZA, 37
Kod pocztowy
01-325
Rejestracja
2020-12-11
Rozpoczęcie działalności
2020-12-11
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.widiart.pl
Email
biuro@widiart.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, BĄDŹ JEŚLI ZOSTANIE POWOŁANY, PROKURENT SAMODZIELNIE.
Opis działalności: WiDI ART MEDIA to polska agencja interaktywna specjalizująca się w tworzeniu ...
W skrócie
  • Tworzenie responsywnych stron internetowych na WordPress
  • Budowa sklepów internetowych na platformach Woocommerce i Prestashop
  • Obsługa techniczna i aktualizacja stron oraz sklepów www
  • Marketing internetowy: SEO, kampanie Google Ads
  • Projekty graficzne i identyfikacja wizualna

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Widi art media osiągnęła 72 521 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 72 521 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 60 105 zł.
Zysk netto wyniósł 12 416 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 36 260 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 72 521 zł w 2021 roku.
• 600 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 6208 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 416 zł w 2021 roku.
• -1279 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Widi art media wynosi 110 112 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 12 102 zł a 181 302 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 53 181 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 110 112 zł w 2021 roku.
• 3191 zł w 2020 roku.
• 3750 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Widi art media wyniosła 33 729 zł.
a
ktywa obrotowe to 33 729 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 33 729 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 16 136 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 593 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 14 365 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 33 729 zł w 2021 roku.
• 5600 zł w 2020 roku.
• 5000 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 77%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Widi art media wyniosły 17 593 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 33 729 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8796 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 593 zł w 2021 roku
• 1879 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2021 roku
• 34% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Widi art media wykazała przychody na poziomie 72 521 zł.
Organizacja zarobiła 13 658 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1242 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 416 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 621 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1242 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Widi art media wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Jaskulska Czupryniewicz Beata posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Jabłońska Kamila posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 26.04.2023 jest Jaskulska Czupryniewicz Beata kontrolujący 50% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.05.2022 do 26.04.2023 była Jaskulska Czupryniewicz Beata kontrolująca 90% udziałów.
W okresie od 11.12.2020 do 26.05.2022 najwięcej udziałów posiadała Jaskulska Czupryniewicz Beata . Jej udziały w tym czasie wynosiły 99%.