Organizacja Truck m&a osiągnęła 378 633 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 377 266 zł. Pozostałe przychody to 1367 zł.
Całkowite koszty wyniosły 394 066 zł.
Strata netto wyniosła 16 801 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 126 211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 378 633 zł w 2023 roku.
• 378 633 zł w 2022 roku.
• 3252 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -16 801 zł w 2023 roku.
• -16 801 zł w 2022 roku.
• -88 315 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck m&a wynosi -15 tys. zł.
EBITDA Truck m&a wynosi -13 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck m&a wynosi 252 422 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 946 582 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 84 141 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 252 422 zł w 2023 roku.
• 252 422 zł w 2022 roku.
• 6948 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck m&a wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 212 182
zł.
Koszty operacyjne Truck m&a wyniosły 392 610
zł.
Wynagrodzenia stanowią 54%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
70 727 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 212 182 zł w 2023 roku
• 212 182 zł w 2022 roku
• 8023 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
18 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
54% w 2023 roku
•
54% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck m&a wyniosła 167 362 zł.
a
ktywa trwałe to 23 678 zł.
a
ktywa obrotowe to 143 684 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 167 362 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -24 245 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 191 607 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 55 787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 167 362 zł w 2023 roku.
• 172 665 zł w 2022 roku.
• 50 120 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck m&a wyniosły 191 607 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 167 362 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 114%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 63 869 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 191 607 zł w 2023 roku
• 180 110 zł w 2022 roku
• 43 747 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 114% w 2023 roku
• 104% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck m&a wykazała przychody na poziomie 378 633 zł.
Organizacja zarobiła -16 801 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -16 801 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku