Organizacja Truck m&a osiągnęła 378 633 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 377 266 zł. Pozostałe przychody to 1367 zł.
Całkowite koszty wyniosły 394 066 zł.
Strata netto wyniosła 16 801 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 189 316 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 378 633 zł w 2022 roku.
• 3252 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -16 801 zł w 2022 roku.
• -88 315 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck m&a wynosi 252 422 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 946 582 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 126 211 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 252 422 zł w 2022 roku.
• 6948 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck m&a wyniosła 172 665 zł.
a
ktywa obrotowe to 172 665 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 172 665 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -7445 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 180 110 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 86 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 172 665 zł w 2022 roku.
• 50 120 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 226%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 112.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck m&a wyniosły 180 110 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 172 665 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 104%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 90 055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 180 110 zł w 2022 roku
• 43 747 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 104% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck m&a wykazała przychody na poziomie 378 633 zł.
Organizacja zarobiła -16 801 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -16 801 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku