SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Lean creative osiągnęła 281 526 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 281 526 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 268 841 zł.
Zysk netto wyniósł 12 685 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 93 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 281 526 zł w 2023 roku.
• 319 722 zł w 2022 roku.
• 287 037 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 685 zł w 2023 roku.
• 38 378 zł w 2022 roku.
• 63 666 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lean creative wynosi 328 221 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
89 796 zł a 703 816 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 109 407 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 328 221 zł w 2023 roku.
• 446 941 zł w 2022 roku.
• 504 742 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lean creative wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lean creative wyniosła 125 361 zł.
a
ktywa obrotowe to 125 361 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 125 361 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 119 729 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5632 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 41 787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 125 361 zł w 2023 roku.
• 115 660 zł w 2022 roku.
• 105 113 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lean creative wyniosły 5632 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 125 361 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5632 zł w 2023 roku
• 8617 zł w 2022 roku
• 26 819 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 26% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lean creative wykazała przychody na poziomie 281 526 zł.
Organizacja zarobiła 14 176 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1491 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 685 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 497 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1491 zł w 2023 roku
• 4224 zł w 2022 roku
• 6865 zł w 2021 roku
Organizacja Lean creative wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 59% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.006%.