SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SPÓŁKI SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PROKURENTEM
Gruby Entertainment to małe, w pełni zdalne polskie studio deweloperskie, którezostało założone w 2020 roku przez doświadczony zespół programistów gier. Studio z narodzinami wyrażającym pasję do tworzenia gier, które sami chcą grać, kładzie nacisk na angażującą i pełną akcji rozgrywkę. Gruby Entertainment wychodzi naprzeciw potrzebom hardcore'owych graczy, dostarczając im emocjonujących doświadczeń w grach wideo, które łączą dynamiczną akcję z wyzwaniami logicznymi.
W portfolio studia znajdują się innowacyjne tytuły, takie jak "Deadlink" - roguelite FPS umiejscowiony w świecie zdominowanym przez wielkie korporacje. Gra pozwala graczom na wykorzystanie taktycznych umiejętności i cybernetycznych ulepszeń w walce o nowy porządek dla ludzkości. Poza tym studio pracuje nad dwoma nowymi, nieujawnionymi projektami: "Project: Hydra" oraz "Project: Neptune", które zapowiadają intensywne, zespołowe doświadczenia w stylizowanej operze kosmicznej oraz akcję dla pojedynczego gracza w ponurym, bliskim przyszłości.
Gruby Entertainment wyróżnia się również swoją współpracą z technologią Unreal Engine, która pozwala na tworzenie gier o wysokiej jakości wizualnej i mechanice. Studio jest beneficjentem Epic MegaGrants i członkiem grupy Tencent Interactive Entertainment. Ich motto brzmi: „Jeśli nie jest pełne akcji, nie znajdzie się w naszym zestawieniu.” Cały zespół Gruby Entertainment składa się z pasjonatów, którzy są zaangażowani w każdy etap procesu tworzenia gier, od kodowania do projektowania, dążąc do dostarczenia graczom prawdziwej przyjemności z zabawy.
W skrócie
Studio deweloperskie gier założone w 2020 roku.
Realizacja projektów takich jak 'Deadlink' oraz dwa nadchodzące projekty: 'Project: Hydra' i 'Project: Neptune'.
Wykorzystanie technologii Unreal Engine oraz uzyskanie Epic MegaGrants.
Skupienie na dostarczaniu emocjonujących doświadczeń dla hardcore'owych graczy.
Członek Tencent Interactive Entertainment Group.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Gruby entertainment osiągnęła 701 217 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 259 122 zł. Pozostałe przychody to 442 095 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 896 069 zł.
Strata netto wyniosła 2 636 948 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 350 608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 701 217 zł w 2022 roku.
• 1 593 897 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 318 474 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 636 948 zł w 2022 roku.
• 354 500 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gruby entertainment wynosi -3,08 mln zł.
EBITDA Gruby entertainment wynosi -2,87 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gruby entertainment wynosi 8 135 045 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 40 893 689 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 065 647 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 135 045 zł w 2022 roku.
• 2 750 223 zł w 2021 roku.
• 3750 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gruby entertainment wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gruby entertainment wyniosła 10 396 229 zł.
a
ktywa trwałe to 212 791 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 183 438 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 396 229 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 223 422 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 172 807 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 195 615 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 396 229 zł w 2022 roku.
• 444 920 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -26%.
Marża operacyjna wyniosła -1,188%.
Marża netto wyniosła -376%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -594.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -188 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gruby entertainment wyniosły 172 807 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 396 229 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 86 403 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 172 807 zł w 2022 roku
• 85 420 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gruby entertainment wykazała przychody na poziomie 701 217 zł.
Organizacja zarobiła -2 636 948 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 636 948 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 35 248 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Proxima Beta Europe B.v.
posiada 25 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Siech Paweł
posiada 25 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Szyszka Karol
posiada 25 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Michalak Grzegorz (20% udziałów)
• Siech Paweł (20% udziałów)
• Szyszka Karol (20% udziałów)
• Proxima Beta Europe B.v. (20% udziałów)
• Misiowiec Kamil (20% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.10.2020 do 24.03.2022:
• Michalak Grzegorz (20% udziałów)
• Siech Paweł (20% udziałów)
• Szyszka Karol (20% udziałów)
• Misiowiec Kamil (20% udziałów)