Organizacja Creative power group osiągnęła 12 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 12 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 590 zł.
Strata netto wyniosła 11 590 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -11 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 590 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative power group wynosi 8 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 30 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative power group wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative power group wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja
utrzymuje stałe
całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Marża netto wyniosła -96,184%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -96183.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative power group wykazała przychody na poziomie 12 zł.
Organizacja zarobiła -11 590 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 590 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Creative power group wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0000001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.0000001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Vusik Andrei
posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Vusik Katsiaryna
posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 23.02.2024 jest
Vusik Andrei
kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.11.2020 do 23.02.2024
był Vusik Andrei
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 09.10.2020 do 10.11.2020 najwięcej udziałów posiadał Apanel Dzimitry . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.