Organizacja Transport gabarytowy pawmaks osiągnęła 432 946 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 432 946 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 545 291 zł.
Strata netto wyniosła 112 345 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 216 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 432 946 zł w 2022 roku.
• 834 578 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -56 173 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -112 345 zł w 2022 roku.
• 31 169 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport gabarytowy pawmaks wynosi 288 630 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 082 364 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 144 315 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 288 630 zł w 2022 roku.
• 719 436 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport gabarytowy pawmaks wynosi 0,37%. To oznacza, że firma ma szansę 0,37% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,144% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,37% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport gabarytowy pawmaks wyniosła 525 163 zł.
a
ktywa trwałe to 16 128 zł.
a
ktywa obrotowe to 509 035 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 525 163 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -61 177 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 586 340 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 262 582 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 525 163 zł w 2022 roku.
• 464 997 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 184%.
Marża operacyjna wyniosła -26%.
Marża netto wyniosła -26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 91.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport gabarytowy pawmaks wyniosły 586 340 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 525 163 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 112%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 293 170 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 586 340 zł w 2022 roku
• 413 828 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 112% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport gabarytowy pawmaks wykazała przychody na poziomie 432 946 zł.
Organizacja zarobiła -112 345 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -112 345 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 3083 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku