HUMAN CULTURE, firma specjalizująca się w automatyzacji procesu rekrutacji, oferujenowoczesne oprogramowanie do oceny kandydatów, które pozwala na przewidywanie potencjału aplikantów oraz oszczędność czasu w poszukiwaniu najlepszych pracowników. W ofercie prezentowane są zaawansowane narzędzia do oceny dopasowania kulturowego oraz stylu pracy kandydatów, co pozwala zatrudniającym na skuteczniejsze podejmowanie decyzji na podstawie obiektywnych danych, zamiast intuicji. Unikalnym aspektem HUMAN CULTURE jest brak opłat za każdy test – użytkownicy mogą korzystać z nieograniczonej liczby ocen w dowolnym etapie cyklu rekrutacyjnego. System wspiera procesy rekrutacyjne zarówno w startupach, jak i większych organizacjach, umożliwiając dokładne filtrowanie kandydatów według umiejętności, branży oraz preferencji kulturowych. Dodatkowo, oprogramowanie integruje się z popularnymi systemami śledzenia aplikacji, co ułatwia zarządzanie rekrutacją i zbieranie raportów o kandydaturach. Eksperci związani z HUMAN CULTURE przyczyniają się do tworzenia narzędzi opartych na psychometrii i danych, umożliwiających firmom lepsze zrozumienie preferencji i motywacji pracowników.
W skrócie
Automatyzacja procesu screeningowego kandydatów.
Ocena dopasowania kulturowego oraz stylu pracy.
Brak opłat za pojedyncze testy – nieograniczone oceny w rekrutacji.
Integracja z systemami ATS dla efektywnego zarządzania rekrutacją.
Analiza umiejętności i preferencji kandydatów za pomocą psychometrii.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Human culture osiągnęła 28 479 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 416 zł. Pozostałe przychody to 12 063 zł.
Całkowite koszty wyniosły 958 286 zł.
Strata netto wyniosła 941 870 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 14 239 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 28 479 zł w 2022 roku.
• 168 981 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -470 935 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -941 870 zł w 2022 roku.
• -935 717 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Human culture wynosi 18 986 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 71 197 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9493 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 986 zł w 2022 roku.
• 112 654 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Human culture wynosi 0,22%. To oznacza, że firma ma szansę 0,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,069% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,22% w 2022 roku.
• 1,07% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Human culture wyniosła 4 280 419 zł.
a
ktywa trwałe to 3 689 039 zł.
a
ktywa obrotowe to 591 380 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 280 419 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -297 587 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 578 006 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 140 209 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 280 419 zł w 2022 roku.
• 2 003 471 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 317%.
Marża operacyjna wyniosła -5,715%.
Marża netto wyniosła -3,307%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 158.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2857.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1653.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Human culture wyniosły 4 578 006 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 280 419 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 289 003 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 578 006 zł w 2022 roku
• 2 259 188 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2022 roku
• 113% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Human culture wykazała przychody na poziomie 28 479 zł.
Organizacja zarobiła -941 870 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -941 870 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku