HENRICK MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000855452NIP
9662142436REGON
386793777
Podsumowanie
aktywa
636 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
349 tys.
wartość firmy
2,6 mln
Podstawowe info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIAŁYSTOK
Adres
UL. WARSZAWSKA, 6
Kod pocztowy
15-063
Rejestracja
2020-08-18
Rozpoczęcie działalności
2020-08-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Henrick media osiągnęła 1 098 593 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 061 145 zł. Pozostałe przychody to 37 447 zł.
Całkowite koszty wyniosły 711 833 zł.
Zysk netto wyniósł 349 312 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 549 296 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 098 593 zł w 2022 roku.
• 753 794 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 174 656 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 349 312 zł w 2022 roku.
• 218 047 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Henrick media wynosi 2 564 705 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
435 060 zł a 4 890 372 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 282 352 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 564 705 zł w 2022 roku.
• 1 539 751 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Henrick media wyniosła 635 865 zł.
a
ktywa obrotowe to 635 865 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 635 865 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 580 080 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 55 785 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 317 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 635 865 zł w 2022 roku.
• 243 455 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 55%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Henrick media wyniosły 55 785 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 635 865 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 892 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 55 785 zł w 2022 roku
• 23 411 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Henrick media wykazała przychody na poziomie 1 098 593 zł.
Organizacja zarobiła 384 274 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 34 962 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 349 312 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 17 481 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 34 962 zł w 2022 roku
• 21 952 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Henrick media wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.