Lavy Media to nowoczesna agencja kreatywna specjalizująca się w zarządzaniuwizerunkiem dla influencerów, firm oraz osób prywatnych. Agencja oferuje szeroki zakres usług, które obejmują organizację kampanii reklamowych, wydarzeń, gal, pokazów mody, koncertów oraz eventów. Zajmuje się również kompleksową opieką nad mediami społecznościowymi oraz działaniami z zakresu PR. Jednym z kluczowych filarów działalności Lavy Media jest tworzenie profesjonalnych stron internetowych, co pozwala jej klientom na skuteczną obecność w sieci. W obszarze współpracy z influencerami, agencja pomaga w znalezieniu odpowiednich marek do współpracy, przygotowuje niezbędne materiały wizualne oraz wspiera rozwój ich działalności. Dodatkowo, Lavy Media oferuje pomoc w przygotowaniu strategii rozwoju, tworzeniu grafik promocyjnych oraz uruchamianiu sklepów internetowych dla swoich klientów.Współpracując z firmami i osobami prywatnymi, agencja organizuje kampanie reklamowe z udziałem najpopularniejszych influencerów z platform takich jak YouTube, Instagram, Facebook czy TikTok. Profesjonalne zarządzanie social mediami oraz realizacja płatnych kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads to kolejne obszary działalności Lavy Media. Specjalistyczne podejście do tworzenia stron internetowych, zarówno małych serwisów, sklepów, jak i dużych portali, jest dodatkowym atutem firmy.Portfolio Lavy Media zawiera współpracę z wieloma znanymi markami, zarówno polskimi jak i międzynarodowymi, jak Daniel Wellington, CLUSE, Techland czy Electronic Arts. Dzięki profesjonalizmowi i kompleksowej obsłudze, agencja zdobywa coraz więcej zadowolonych klientów, zarówno wśród influencerów, jak i firm szukających skutecznych rozwiązań marketingowych.
W skrócie
Organizacja kampanii reklamowych i eventów
Zarządzanie social mediami i PR
Tworzenie profesjonalnych stron internetowych
Współpraca z influencerami i markami
Realizacja płatnych kampanii reklamowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Lavy osiągnęła 309 642 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 309 642 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 341 768 zł.
Strata netto wyniosła 32 126 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 154 821 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 309 642 zł w 2022 roku.
• 464 521 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -16 063 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -32 126 zł w 2022 roku.
• -11 600 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lavy wynosi 206 428 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 774 104 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 103 214 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 206 428 zł w 2022 roku.
• 309 681 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lavy wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lavy wyniosła 24 342 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 342 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 342 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -38 726 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 63 068 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 171 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 342 zł w 2022 roku.
• 11 033 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -132%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 83%.
Marża operacyjna wyniosła -10%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -66 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 41.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lavy wyniosły 63 068 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 342 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 259%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 534 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 63 068 zł w 2022 roku
• 17 633 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 259% w 2022 roku
• 160% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lavy wykazała przychody na poziomie 309 642 zł.
Organizacja zarobiła -32 126 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -32 126 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku