Miejscowość
STANISŁAWÓW DRUGI
Rozpoczęcie działalności
2020-06-25
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUMDACJI, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, SKŁADA JEDNOOSOBOWO PREZES LUB WICEPREZES ZARZĄDU.
Cel działania
1. WSPIERANIE ROZWOJU OSOBISTEGO I ZAWODOWEGO KOBIET I MĘŻCZYZN ORAZ ICH AKTYWIZACJA W RÓŻNYCH OBSZARACH ŻYCIA (SPOŁECZNEGO, ZAWODOWEGO, OSOBISTEGO, KULTURALNEGO, FIZYCZNEGO OBYWATELSKIEGO), 2. WSPIERANIE I PROMOWANIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I PRZEDSIĘBIORCÓW, BUDOWANIE ZRÓWNOWAŻONEGO BIZNESU, WSPIERANIE PRZEDSIĘBIORCÓW W DZIAŁANIACH ZWIĄZANYCH Z REKLAMĄ, MARKETINGIEM ORAZ NARZĘDZIAMI NIEZBĘDNYMI W EFEKTYWNYM ZARZĄDZANIU BIZNESEM, 3. OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA ORAZ ZDROWEGO STYLU ŻYCIA, EKOLOGICZNE PODEJŚCIE DO ŻYCIA I PRACY PODNIESIENIE ŚWIADOMOŚCI EKOLOGICZNEJ MIESZKAŃCÓW REGIONU, WPROWADZENIE EKOLOGICZNYCH ROZWIĄZAŃ, 4.WZMOCNIENIE RÓWNOŚCI PRAW KOBIET I MĘŻCZYZN WE WSZYSTKICH OBSZARACH ŻYCIA SPOŁECZNEGO EKONOMICZNEGO, POLITYCZNEGO I KULTURALNEGO, PRZECIWDZIAŁANIE STEREOTYPOM PŁCI, POPRAWA SYTUACJI KOBIET I MĘŻCZYZN, 5. WSPIERANIE ROZWOJU WSPÓLNOT I SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH ORAZ ZWIĘKSZENIE INTEGRACJI SPOŁECZNEJ TWORZENIE PRZESTRZENI DO WYMIANY DOŚWIADCZEŃ, POGLĄDÓW, WZAJEMNEGO UCZENIA SIĘ INSPIROWANIA ORAZ KSZTAŁTOWANIE PARTNERSTWA POMIĘDZY PODMIOTAMI WSPIERAJĄCYMI WIELOWYMIAROWY ROZWÓJ LOKALNY I REGIONALNY, W TYM ZAKRESIE WSPÓŁPRACY KULTURALNEJ, SPORTOWEJ, TECHNOLOGICZNEJ, GOSPODARCZEJ, SPOŁECZNEJ, TURYSTYCZNEJ, EDUKACYJNEJ I ARTYSTYCZNEJ NA POZIOMIE LOKALNYM, REGIONALNYM, KRAJOWYM, EUROPEJSKIMI, ŚWIATOWYM I AKTYWIZACJĘ GRUP SPOŁECZNYCH WYKLUCZONYCH I ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM, 6. WSPOMAGANIE ROZWOJU GOSPODARCZEGO, WSPIERANIE PRZEDSIĘBIORCÓW I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA KAŻDEJ PŁASZCZYŹNIE, TJ. KREOWANIA WIZERUNKU, PRZEKAZYWANIA WIEDZY I INSPIRACJI, NETWORKINGU, ROZWOJU WŁASNEJ FIRMY, STORYTELLINGU, PROMOCJĄ FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH, MOTYWACJI, WIZERUNKU, AUTOPREZENTACJI, 7. BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI POPRZEZ TWORZENIE PLATFORMY DO WYMIANY OPINII, FORMUŁOWANIE WSPÓLNYCH IDEI I STANDARDÓW ORAZ ICH PROMOCJI, C.D. WG. STATUTU