Zanzara Eyewear to polska marka z włoskimi korzeniami, która od ponad 15 latspecjalizuje się w produkcji wysokiej jakości opraw okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych. Marka wyróżnia się ekskluzywnym, ponadczasowym designem, który sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Oferowane produkty nie tylko zachwycają estetyką, ale także są funkcjonalne, co czyni je idealnym wyborem dla osób ceniących sobie niebanalne rozwiązania. W asortymencie Zanzara Eyewear znajdują się oprawki korekcyjne oraz okulary przeciwsłoneczne przygotowane z myślą o mężczyznach, kobietach oraz dzieciach. Marka regularnie uczestniczy w międzynarodowych targach branżowych takich jak MIDO w Mediolanie czy OPTI w Monachium, co pozwala jej na bieżąco śledzić trendy i wzbogacać ofertę o ciekawe rozwiązania. Zanzara Eyewear posiada też szeroką gamę akcesoriów okularowych, ekspozytorów oraz narzędzi do prezentacji produktów, co czyni ją znaczącym graczem na rynku europejskim.
W skrócie
Produkcja okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych
Oferta akcesoriów okularowych i ekspozytorów
Udział w międzynarodowych targach branżowych
Wysoka jakość i nieszablonowy design produktów
Skierowana do właścicieli salonów optycznych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja 3g vision osiągnęła 596 646 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 596 646 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 495 751 zł.
Zysk netto wyniósł 100 895 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 198 882 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 596 646 zł w 2022 roku.
• 596 646 zł w 2021 roku.
• 886 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 33 632 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 100 895 zł w 2022 roku.
• 100 895 zł w 2021 roku.
• -1998 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji 3g vision wynosi 883 024 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
81 682 zł a 1 491 614 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 294 341 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 883 024 zł w 2022 roku.
• 883 024 zł w 2021 roku.
• 6592 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji 3g vision wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,025% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów 3g vision wyniosła 222 385 zł.
a
ktywa obrotowe to 222 385 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 222 385 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 108 909 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 113 476 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 74 128 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 222 385 zł w 2022 roku.
• 222 385 zł w 2021 roku.
• 9632 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 45%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania 3g vision wyniosły 113 476 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 222 385 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 825 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 113 476 zł w 2022 roku
• 113 476 zł w 2021 roku
• 1630 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 51% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja 3g vision wykazała przychody na poziomie 596 646 zł.
Organizacja zarobiła 111 123 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 228 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 100 895 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3409 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 228 zł w 2022 roku
• 10 228 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja 3g vision wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 39% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.007%.