SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Arcy-marketing osiągnęła 216 871 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 216 866 zł. Pozostałe przychody to 5 zł.
Całkowite koszty wyniosły 376 463 zł.
Strata netto wyniosła 159 597 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 72 290 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 216 871 zł w 2022 roku.
• 645 487 zł w 2021 roku.
• 536 693 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -53 199 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -159 597 zł w 2022 roku.
• -370 528 zł w 2021 roku.
• -249 847 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Arcy-marketing wynosi 144 581 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 542 177 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 48 194 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 144 581 zł w 2022 roku.
• 430 325 zł w 2021 roku.
• 357 795 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Arcy-marketing wynosi 1,09%. To oznacza, że firma ma szansę 1,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,360% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,09% w 2022 roku.
• 1,12% w 2021 roku.
• 0,27% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 104 661
zł.
Koszty operacyjne Arcy-marketing wyniosły 366 299
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
34 887 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 104 661 zł w 2022 roku
• 315 374 zł w 2021 roku
• 153 113 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2022 roku
•
31% w 2021 roku
•
20% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Arcy-marketing wyniosła 27 871 zł.
a
ktywa obrotowe to 27 871 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 27 871 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -774 972 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 802 842 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9290 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 871 zł w 2022 roku.
• 19 176 zł w 2021 roku.
• 29 815 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -573%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła -69%.
Marża netto wyniosła -74%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -190.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Arcy-marketing wyniosły 802 842 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 871 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2,881%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 267 614 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 802 842 zł w 2022 roku
• 634 550 zł w 2021 roku
• 274 662 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2881% w 2022 roku
• 3309% w 2021 roku
• 921% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Arcy-marketing wykazała przychody na poziomie 216 871 zł.
Organizacja zarobiła -159 597 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -159 597 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Arcy-marketing wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.004%.