Adres
UL. WARSZAWSKA, 58C
Rozpoczęcie działalności
2020-03-31
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ W IMIENIU STOWARZYSZSENIA, W TYM W SPRAWACH Z ZAKRESU PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH, UPRAWNIENI SĄ DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE PREZES ZARZĄDU Z WICEPREZESEM ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
STOWARZYSZENIE JEST DOBROWOLNYM, SAMORZĄDNYM ZRZESZENIEM UTWORZONYM W CELU: 1) UŁATWIANIA WYMIANY INFORMACJI, DOŚWIADCZEŃ I POMYSŁÓW POMIĘDZY CZŁONKAMI STOWARZYSZENIA, 2) REPREZENTOWANIA INTERESÓW STOWARZYSZENIA I ZAGADNIEŃ BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM DZIAŁALNOŚCI STOWARZYSZENIA WOBEC WŁADZ PAŃSTWOWYCH I SAMORZĄDOWYCH, ORGANIZACJI SPORTOWYCH, PRZEDSIĘBIORCÓW I INSTYTUCJI SPOŁECZNYCH. 3) WSPIERANIA ORAZ INSPIROWANIA STUDIÓW I ANALIZ KTÓRYCH CELEM JEST PRZEDSTAWIANIE NOWYCH TECHNIK, MOŻLIWOŚCI I METOD W DZIEDZINIE KOMERCJALIZACJI SPORTU, MARKETINGU SPORTU I ORGANIZACJI RYWALIZACJI SPORTOWEJ, RÓWNIEŻ W ZAKRESIE SPORTÓW ELEKTRONICZNYCH. 4) INTEGRACJI PRZEDSTAWICIELI NAUKI I PRAKTYKÓW KOMERCJALIZACJI I MARKETINGU SPORTU. 5) POPULARYZACJI WIEDZY Z OBSZARU KOMERCJALIZACJI SPORTU I ESPORTU, ORAZ ICH MARKETINGU. 6) IDENTYFIKOWANIA OBSZARÓW BADAWCZYCH I MONITORING PROWADZONYCH BADAŃ MARKETINGOWYCH. 7) STANOWIENIA WSPÓLNEJ PLATFORMY UMOŻLIWIAJĄCEJ WSPÓŁPRACĘ POMIĘDZY PRZEDSTAWICIELAMI PRZEDSIĘBIORCÓW, ORGANIZACJI SPORTOWYCH I ESPORTOWYCH, ORGANIZACJI SPOŁECZNYCH I WŁADZ PAŃSTWOWYCH ORAZ WŁADZ SAMORZĄDOWYCH. 8) WSPIERANIA INICJATYW, AKCJI ORAZ BADAŃ PODEJMOWANYCH W DZIEDZINIE KOMERCJALIZACJI I MARKETINGU SPORTU TRADYCYJNEGO I SPORTU ELEKTRONICZNEGO. 9) PROPAGOWANIA I ROZWOJU SPORTU TRADYCYJNEGO I SPORTU ELEKTRONICZNEGO ORAZ ICH DYSCYPLIN I ODMIAN, ORAZ KRZEWIENIE KULTURY, W TYM KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU W SPOŁECZEŃSTWIE. 10) WYZNACZANIA, ROZWOJU I PROMOWANIA STANDARDÓW ORAZ WYSOKIEGO POZIOMU USŁUG DLA MARKETINGU SPORTU I ESPORTU. 11) KSZTAŁTOWANIA I UPOWSZECHNIANIA ZASAD ETYKI I NORM RZETELNEGO POSTĘPOWANIA I ZDROWEJ KONKURENCJI W PROCESIE KOMERCJALIZACJI SPORTU ORAZ W MARKETINGU SPORTU I ESPORTU. 12) WSPIERANIA ORGANIZATORÓW RYWALIZACJI I WYDARZEŃ W SPORCIE TRADYCYJNYM I ELEKTRONICZNYM. 13) OCHRONY PRAW I INTERESÓW ORGANIZACJI SPORTOWYCH I ESPORTOWYCH.