BETTER HEALTH MEDIA, z siedzibą w Bydgoszczy, to firma prowadzona przez dr BartkaKulczyńskiego, specjalizująca się w dietetyce online oraz edukacji zdrowotnej. Dr Kulczyński, posiadający stopień doktora w dziedzinie technologii żywności i żywienia, ma na swoim koncie wiele publikacji naukowych oraz doświadczenie jako redaktor czasopisma naukowego. Jego misją jest pomoc ludziom w poprawie zdrowia poprzez zastosowanie skutecznych diet oraz praktycznych porad dotyczących zdrowego stylu życia. Oferta BETTER HEALTH MEDIA obejmuje gotowe diety, które zostały opracowane z myślą o osobach z różnymi potrzebami zdrowotnymi, m.in. dieta niskowęglowodanowa, przeciwzapalna, oraz dieta dla osób z chorobą refluksową. Przedsiębiorstwo oferuje także szeroki wachlarz e-booków oraz przepiśników, które umożliwiają klientom wprowadzenie zdrowych nawyków żywieniowych. Dzięki działalności edukacyjnej oraz tzw. Porannemu Dziennikowi Zdrowia, który dostarcza codziennej dawki wiedzy o zdrowiu, BETTER HEALTH MEDIA wyróżnia się na tle innych firm. Wspiera zdrowie swoich klientów za pomocą nowoczesnych narzędzi i praktycznych rozwiązań dietetycznych, co czyni ją odpowiednim wyborem dla osób poszukujących rzetelnej informacji i wsparcia w dążeniu do lepszego zdrowia.
W skrócie
Prowadzenie dietoterapii dla chorób cywilizacyjnych
Oferowanie gotowych diet i poradników zdrowotnych
Działalność edukacyjna poprzez kanał YouTube i newsletter
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Better health media osiągnęła 1 323 836 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 320 683 zł. Pozostałe przychody to 3153 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 244 635 zł.
Zysk netto wyniósł 76 048 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 330 959 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 323 836 zł w 2023 roku.
• 846 873 zł w 2022 roku.
• 404 274 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 012 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 76 048 zł w 2023 roku.
• 50 363 zł w 2022 roku.
• 110 975 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Better health media wynosi 1 376 223 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
189 473 zł a 3 309 590 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 344 056 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 376 223 zł w 2023 roku.
• 898 472 zł w 2022 roku.
• 808 082 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Better health media wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Better health media wyniosła 278 037 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 10 229 zł.
a
ktywa obrotowe to 267 808 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 278 037 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 252 631 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 406 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 69 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 278 037 zł w 2023 roku.
• 228 391 zł w 2022 roku.
• 148 190 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Better health media wyniosły 25 406 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 278 037 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 406 zł w 2023 roku
• 51 808 zł w 2022 roku
• 21 970 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2023 roku
• 23% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Better health media wykazała przychody na poziomie 1 323 836 zł.
Organizacja zarobiła 81 046 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4998 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 76 048 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1250 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4998 zł w 2023 roku
• 8031 zł w 2022 roku
• 10 966 zł w 2021 roku