MEDIALOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000293963
NIP
7773029788
REGON
300689328

Podsumowanie

aktywa
469 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
37 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
WYSPIAŃSKIEGO, 14
Kod pocztowy
60-750
Rejestracja
2007-12-04
Rozpoczęcie działalności
2007-11-10
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W RAZIE POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI KONIECZNE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU BĄDŹ ŁĄCZNE DZIAŁANIE KTÓREGOKOLWIEK CZŁONKA ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Medialog osiągnęła 1 145 469 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 143 253 zł. Pozostałe przychody to 2215 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 106 499 zł.
Zysk netto wyniósł 36 754 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 22 920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 145 469 zł w 2022 roku.
• 988 776 000 zł w 2021 roku.
• 922 129 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -6780 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 36 754 zł w 2022 roku.
• 56 217 000 zł w 2021 roku.
• 51 919 000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Medialog wynosi 1 206 359 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 295 696 zł a 2 863 672 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -14 474 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 206 359 zł w 2022 roku.
• 1 150 538 250 zł w 2021 roku.
• 1 042 974 417 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Medialog wyniosła 469 027 zł.
a
ktywa obrotowe to 469 027 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 469 027 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 394 261 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 74 766 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -3273 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 469 027 zł w 2022 roku.
• 428 838 000 zł w 2021 roku.
• 366 828 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Medialog wyniosły 74 766 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 469 027 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 240 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 74 766 zł w 2022 roku
• 73 523 000 zł w 2021 roku
• 72 767 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2022 roku
• 17% w 2021 roku
• 20% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Medialog wykazała przychody na poziomie 1 145 469 zł.
Organizacja zarobiła 44 874 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8120 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 36 754 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1038 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8120 zł w 2022 roku
• 7 981 000 zł w 2021 roku
• 13 661 000 zł w 2020 roku

Organizacja Medialog wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Piotrowski Nikodem posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Pograniczny Krzysztof posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Pograniczny Krzysztof (50% udziałów)
• Piotrowski Nikodem (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.08.2011 do 06.11.2018:
• Piotrowski Nikodem (35% udziałów)
• Tomaszkiewicz Robert (35% udziałów)
W okresie od 21.12.2007 do 22.08.2011 najwięcej udziałów posiadał Piotrowski Nikodem . Jego udziały w tym czasie wynosiły 60%.

Podobne organizacje do MEDIALOG