Organizacja Ahawa media osiągnęła 252 135 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 252 135 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 220 434 zł.
Zysk netto wyniósł 31 701 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 84 045 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 252 135 zł w 2022 roku.
• 186 802 zł w 2021 roku.
• 134 565 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 31 701 zł w 2022 roku.
• 38 201 zł w 2021 roku.
• 14 381 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ahawa media wynosi 365 607 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
70 712 zł a 630 338 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 121 869 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 365 607 zł w 2022 roku.
• 324 273 zł w 2021 roku.
• 165 519 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ahawa media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,025% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ahawa media wyniosła 128 534 zł.
a
ktywa obrotowe to 128 534 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 128 534 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 94 283 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 34 252 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 42 845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 128 534 zł w 2022 roku.
• 74 126 zł w 2021 roku.
• 37 327 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ahawa media wyniosły 34 252 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 128 534 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 34 252 zł w 2022 roku
• 11 545 zł w 2021 roku
• 12 946 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2022 roku
• 16% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ahawa media wykazała przychody na poziomie 252 135 zł.
Organizacja zarobiła 37 324 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5623 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 31 701 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1874 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5623 zł w 2022 roku
• 5530 zł w 2021 roku
• 1567 zł w 2020 roku
Organizacja Ahawa media wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.005%.