Polska Sieć Salonów Optycznych S.A. to dynamicznie rozwijająca się firmaspecjalizująca się w branży optycznej, która powstała w 2020 roku. Główne obszary działalności firmy obejmują sprzedaż detaliczną akcesoriów optycznych oraz wykonywanie badań optycznych. Firma oferuje szeroką gamę produktów medycznych przeznaczonych do korekcji wzroku, obejmując tym samym klientów indywidualnych oraz różne przedsiębiorstwa na terenie całej Polski. Polska Sieć Salonów Optycznych S.A. jest w trakcie tworzenia rozbudowanej sieci sprzedaży, co jest możliwe dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz znacznemu potencjałowi firmy. Celem przedsiębiorstwa jest zapewnienie, by każdy klient mógł cieszyć się doskonałym wzrokiem dzięki odpowiednio dobranym okularom.
W skrócie
Sprzedaż detaliczna akcesoriów optycznych
Wykonywanie badań optycznych
Sprzedaż produktów medycznych do korekcji wzroku
Obsługa klientów indywidualnych i przedsiębiorstw w Polsce
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Polska sieć salonów optycznych osiągnęła 45 018 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 45 018 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 43 739 zł.
Zysk netto wyniósł 1279 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 15 006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 45 018 zł w 2022 roku.
• 24 500 zł w 2021 roku.
• 2106 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 426 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1279 zł w 2022 roku.
• -14 662 zł w 2021 roku.
• -84 374 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 0 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
• 0 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
• 0 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polska sieć salonów optycznych wynosi 39 294 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4167 zł a 112 545 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 098 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 39 294 zł w 2022 roku.
• 17 057 zł w 2021 roku.
• 13 124 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polska sieć salonów optycznych wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,13% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polska sieć salonów optycznych wyniosła 85 098 zł.
a
ktywa obrotowe to 85 098 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 85 098 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5556 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 79 542 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 28 366 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 85 098 zł w 2022 roku.
• 103 852 zł w 2021 roku.
• 100 125 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polska sieć salonów optycznych wyniosły 79 542 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 85 098 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 93%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26 514 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 79 542 zł w 2022 roku
• 102 888 zł w 2021 roku
• 84 499 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 93% w 2022 roku
• 99% w 2021 roku
• 84% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polska sieć salonów optycznych wykazała przychody na poziomie 45 018 zł.
Organizacja zarobiła 1405 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 126 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1279 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 126 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Polska sieć salonów optycznych wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 55% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0006%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0006%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do POLSKA SIEĆ SALONÓW OPTYCZNYCH