WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z BRAKIEM PRZEWAGI KTÓREGOKOLWIEK RODZAJU WŁASNOŚCI PRYWATNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU.
Organizacja hubów mobilności na terenach nieruchomości.
Wypożyczalnia pojazdów: rowery, e-hulajnogi, auta car sharing.
Infrastruktura do ładowania pojazdów elektrycznych.
Propozycje dla biur, centrów handlowych, osiedli i hoteli.
Zrównoważona mobilność i efektywne zagospodarowanie przestrzeni.
HUBY MOBILNOŚCI to innowacyjna inicjatywa, która ma na celu wprowadzenie współdzielonej mobilności do przestrzeni publicznej i prywatnej, dostosowując się do potrzeb różnych nieruchomości. Organizacja koncentruje się na tworzeniu i zarządzaniu specjalnie zaprojektowanymi hubami mobilności, które są zlokalizowane bezpośrednio na terenach nieruchomości. Każdy hub to unikalne miejsce, w którym dostępne są różnorodne środki transportu, takie jak wypożyczane na minuty rowery, e-hulajnogi, e-skutery oraz samochody w systemie car sharing, co czynią je przyjaznym i ekologicznym rozwiązaniem dla mieszkańców, pracowników oraz gości. Dodatkowo, huby oferują infrastrukturę do ładowania pojazdów elektrycznych oraz inne udogodnienia. Projekt wyróżnia się na polskim rynku, oferując kompleksowe podejście do mobilności przez połączenie usług fizycznych, cyfrowych oraz benefitów dla użytkowników. Jego misją jest nie tylko poprawa komunikacji w obrębie nieruchomości, ale także zwiększenie ruchu oraz efektywne zagospodarowanie przestrzeni, co przyczynia się do ekologicznych korzyści i promowania zrównoważonego stylu życia. HUBY MOBILNOŚCI obsługują różnorodne klientelę – od biur, przez centra handlowe, osiedla mieszkalne, aż po hotele, dostosowując się do specyfikacji każdego miejsca.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Huby mobilności osiągnęła 101 318 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 101 316 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 141 862 zł.
Strata netto wyniosła 40 547 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 25 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 101 318 zł w 2023 roku.
• 67 231 zł w 2022 roku.
• 134 357 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -10 137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -40 547 zł w 2023 roku.
• -63 124 zł w 2022 roku.
• 58 579 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Huby mobilności wynosi -41 tys. zł.
EBITDA Huby mobilności wynosi -41 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Huby mobilności wynosi 83 548 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 253 294 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 20 887 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 83 548 zł w 2023 roku.
• 91 233 zł w 2022 roku.
• 417 644 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Huby mobilności wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Huby mobilności wyniosły 141 864
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 525 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
1% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Huby mobilności wyniosła 23 506 zł.
a
ktywa obrotowe to 23 506 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 506 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 21 337 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2169 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 506 zł w 2023 roku.
• 63 708 zł w 2022 roku.
• 128 587 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -172%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -190%.
Marża operacyjna wyniosła -40%.
Marża netto wyniosła -40%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -43.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -47.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Huby mobilności wyniosły 2169 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 506 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2169 zł w 2023 roku
• 1824 zł w 2022 roku
• 3579 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
• 3% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Huby mobilności wykazała przychody na poziomie 101 318 zł.
Organizacja zarobiła -40 547 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -40 547 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1689 zł w 2021 roku