SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Współpraca z lokalnymi i międzynarodowymi dostawcami
House of Brands to firma zajmująca się handlem produktami konsumpcyjnymi codziennego użytku (FMCG), z siedzibą w Warszawie. Mimo że szczegółowe informacje o jej ofercie i specyfice działalności są ograniczone, organizacja zapewne kieruje swoje działania na rozwijanie portfolio marek oraz efektywną dystrybucję produktów FMCG. Jej misja prawdopodobnie koncentruje się na dostarczaniu wysokiej jakości produktów do konsumentów, a także wspieraniu procesów związanych z logistyką i marketingiem. House of Brands może charakteryzować się relacjami z lokalnymi i międzynarodowymi dostawcami, co może wspierać różnorodność oferowanych produktów i możliwość dotarcia do szerszego rynku. Pomimo braku konkretnych informacji o osiągnięciach czy historii, firma wydaje się mieć na celu zaspokojenie potrzeb rynkowych w obszarze FMCG poprzez dynamiczną i elastyczną strategię handlową.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja House of brands osiągnęła 9 740 977 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 740 215 zł. Pozostałe przychody to 762 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 920 565 zł.
Strata netto wyniosła 180 350 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 870 489 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 740 977 zł w 2021 roku.
• 6 478 153 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -90 175 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -180 350 zł w 2021 roku.
• 23 161 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT House of brands wynosi -104 tys. zł.
EBITDA House of brands wynosi -80 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji House of brands wynosi 6 493 985 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 24 352 443 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 246 992 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 493 985 zł w 2021 roku.
• 4 466 284 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji House of brands wynosi 0,52%. To oznacza, że firma ma szansę 0,52% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,221% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,52% w 2021 roku.
• 0,32% w 2020 roku.
• 0,07% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 524 405
zł.
Koszty operacyjne House of brands wyniosły 9 844 025
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
262 203 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 524 405 zł w 2021 roku
• 156 721 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2021 roku
•
2% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów House of brands wyniosła 1 870 995 zł.
a
ktywa trwałe to 3960 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 867 035 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 870 995 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -107 189 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 978 184 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 935 498 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 870 995 zł w 2021 roku.
• 1 459 062 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 168%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 84.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania House of brands wyniosły 1 978 184 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 870 995 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 106%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 989 092 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 978 184 zł w 2021 roku
• 1 385 901 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 106% w 2021 roku
• 95% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja House of brands wykazała przychody na poziomie 9 740 977 zł.
Organizacja zarobiła -180 350 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -180 350 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 4457 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku