Organizacja Europejskie centrum edukacji marketingowej osiągnęła 62 396 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 62 396 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 57 945 zł.
Zysk netto wyniósł 4451 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 15 599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 62 396 zł w 2023 roku.
• 28 500 zł w 2022 roku.
• 73 992 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1113 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4451 zł w 2023 roku.
• 3898 zł w 2022 roku.
• 24 863 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Europejskie centrum edukacji marketingowej wynosi 5 tys. zł.
EBITDA Europejskie centrum edukacji marketingowej wynosi 5 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Europejskie centrum edukacji marketingowej wynosi 92 498 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
33 096 zł a 176 512 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 23 124 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 92 498 zł w 2023 roku.
• 64 349 zł w 2022 roku.
• 175 613 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Europejskie centrum edukacji marketingowej wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 35 067
zł.
Koszty operacyjne Europejskie centrum edukacji marketingowej wyniosły 57 505
zł.
Wynagrodzenia stanowią 61%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
8767 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 35 067 zł w 2023 roku
• 14 785 zł w 2022 roku
• 31 034 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
15.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
61% w 2023 roku
•
61% w 2022 roku
•
64% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Europejskie centrum edukacji marketingowej wyniosła 67 693 zł.
a
ktywa obrotowe to 67 693 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 67 693 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 44 128 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 23 565 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 67 693 zł w 2023 roku.
• 54 616 zł w 2022 roku.
• 58 786 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Europejskie centrum edukacji marketingowej wyniosły 23 565 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 67 693 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5891 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 23 565 zł w 2023 roku
• 14 939 zł w 2022 roku
• 23 007 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Europejskie centrum edukacji marketingowej wykazała przychody na poziomie 62 396 zł.
Organizacja zarobiła 4891 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 440 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4451 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 110 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 440 zł w 2023 roku
• 385 zł w 2022 roku
• 481 zł w 2021 roku
Organizacja Europejskie centrum edukacji marketingowej wykazała zysk netto większy niż 54% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Płoszaj Patryk
posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.