SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Star shopping osiągnęła 172 972 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 172 972 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 84 160 zł.
Zysk netto wyniósł 88 813 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 57 657 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 172 972 zł w 2022 roku.
• 120 815 zł w 2021 roku.
• 195 832 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 29 604 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 88 813 zł w 2022 roku.
• 16 635 zł w 2021 roku.
• 49 921 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Star shopping wynosi 590 841 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
120 276 zł a 1 243 375 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 196 947 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 590 841 zł w 2022 roku.
• 200 750 zł w 2021 roku.
• 371 429 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Star shopping wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Star shopping wyniosła 172 138 zł.
a
ktywa obrotowe to 172 138 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 172 138 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 160 368 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 769 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 57 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 172 138 zł w 2022 roku.
• 125 416 zł w 2021 roku.
• 110 353 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 52%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 55%.
Marża operacyjna wyniosła 53%.
Marża netto wyniosła 51%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Star shopping wyniosły 11 769 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 172 138 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 769 zł w 2022 roku
• 53 860 zł w 2021 roku
• 55 432 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 50% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Star shopping wykazała przychody na poziomie 172 972 zł.
Organizacja zarobiła 92 194 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3381 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 88 813 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1127 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3381 zł w 2022 roku
• 745 zł w 2021 roku
• 6254 zł w 2020 roku
Organizacja Star shopping wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0005%.