Rajpak to czołowy polski producent i dystrybutor różnorodnych opakowań, któryzaspokaja potrzeby zarówno przedsiębiorstw, jak i klientów indywidualnych. Firma specjalizuje się w folii stretch, folii bąbelkowej, workach foliowych, taśmach pakowych i kartonach, które wyróżniają się wysoką jakością. Rajpak oferuje szeroki wybór produktów, które zapewniają niezawodność i bezpieczeństwo podczas transportu. Folia stretch, dostępna w wersji ręcznej, doskonale chroni towary przed wilgocią i zabrudzeniami, dzięki czemu jest idealnym materiałem zabezpieczającym. Z kolei folia bąbelkowa, zbudowana z pęcherzyków powietrza, chroni przed wstrząsami i uderzeniami. Taśma pakowa firmy Rajpak, dostępna z opcją nadruku, doskonale nadaje się do zabezpieczania paczek oraz promocji marki. Solidne kartony produkowane przez Rajpak ułatwiają transport i gwarantują bezpieczeństwo zawartości. Firma również wyróżnia się szybkim czasem realizacji zamówień, dostarczając produkty kurierskie w ciągu 24 godzin oraz oferując rabaty dla stałych klientów.
W skrócie
Producent opakowań dla firm i klientów indywidualnych
Rabaty dla stałych klientów i gwarancja wysokiej jakości produktów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Rajpak osiągnęła 48 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 48 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 31 619 zł.
Zysk netto wyniósł 16 381 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 48 000 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5460 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 381 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rajpak wynosi 112 849 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 324 zł a 229 336 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 616 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 112 849 zł w 2022 roku.
• 5625 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rajpak wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rajpak wyniosła 25 435 zł.
a
ktywa obrotowe to 25 435 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 435 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 432 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5003 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8478 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 435 zł w 2022 roku.
• 5000 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 64%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 80%.
Marża operacyjna wyniosła 38%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rajpak wyniosły 5003 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 435 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5003 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rajpak wykazała przychody na poziomie 48 000 zł.
Organizacja zarobiła 18 001 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1620 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 381 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 540 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1620 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Rajpak wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0007%.