Big Party to firma specjalizująca się w sprzedaży balonów oraz akcesoriów dodekoracji imprez. Oferuje bogaty asortyment, w tym balony na hel i możliwość nabycia helu do ich napełniania. W zakres usług wchodzi także tworzenie dekoracji dostosowanych do różnorodnych okazji - od małych imprez rodzinnych po duże wydarzenia firmowe. Klienci mogą liczyć na wysoką jakość aranżacji, co przyczynia się do satysfakcji zarówno organizatorów, jak i uczestników. Firma proponuje różne opcje dostawy, w tym dostawę premium, która zapewnia elastyczność co do czasu i miejsca odbioru zamówienia. Dzięki szybkiej wysyłce, realizacja zamówień odbywa się w ciągu 24 godzin, co stanowi istotny atut w branży. W asortymencie Big Party znajdują się również kolorowe balony w różnych kształtach, z których klienci mogą ułożyć dowolne napisy i dekoracje. Big Party z siedzibą w Łodzi, podkreśla swoją misję dostarczania radości i urozmaicenia na każdą okazję.
W skrócie
Sprzedaż balonów na hel oraz akcesoriów dekoracyjnych.
Dostosowanie dekoracji na różnorodne imprezy.
Możliwość zakupu helu do napełniania balonów.
Opcje elastycznej dostawy, w tym dostawa premium.
Szybka realizacja zamówień w ciągu 24 godzin.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Bigparty osiągnęła 3 227 335 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 219 318 zł. Pozostałe przychody to 8017 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 607 655 zł.
Zysk netto wyniósł 611 663 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 806 834 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 227 335 zł w 2023 roku.
• 2 711 516 zł w 2022 roku.
• 880 436 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 152 916 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 611 663 zł w 2023 roku.
• 707 901 zł w 2022 roku.
• 309 167 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bigparty wynosi 5 996 666 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 398 457 zł a 8 563 282 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 499 166 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 996 666 zł w 2023 roku.
• 5 506 811 zł w 2022 roku.
• 2 160 230 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bigparty wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,15% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bigparty wyniosła 2 273 435 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 273 435 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 273 435 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 864 609 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 408 826 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 568 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 273 435 zł w 2023 roku.
• 1 845 669 zł w 2022 roku.
• 1 379 194 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bigparty wyniosły 408 826 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 273 435 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 102 206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 408 826 zł w 2023 roku
• 688 960 zł w 2022 roku
• 930 386 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2023 roku
• 37% w 2022 roku
• 67% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bigparty wykazała przychody na poziomie 3 227 335 zł.
Organizacja zarobiła 672 163 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 60 500 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 611 663 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 125 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 60 500 zł w 2023 roku
• 70 012 zł w 2022 roku
• 30 577 zł w 2021 roku
Organizacja Bigparty wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.