Oferowanie atrakcyjnych stawek na różnorodne artykuły
Umożliwienie zakupów bez rejestracji
Dobre praktyki dotyczące reklamacji i zwrotów
Zgodność z regulacjami ochrony danych osobowych
Retail Market sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem prowadzącym sklep internetowy, dostępny pod adresem store-retail.eu. Specjalizuje się w sprzedaży różnorodnych produktów, w tym automatycznych poidełek dla zwierząt, mikserów bezprzewodowych, czujników otwierania drzwi i okien, a także sprzętu sportowego, takiego jak mini boiska do piłki nożnej. Oferta sklepu obejmuje szeroki asortyment produktów, często w atrakcyjnych cenach, co przyciąga klientów poszukujących zarówno standardowych, jak i nietypowych artykułów. Sklep obsługuje złożenie zamówień zarówno przez zarejestrowanych użytkowników, jak i bez zakupu konta, co sprawia, że proces zakupów jest bardziej dostępny. Retail Market dąży do zapewnienia satysfakcji klientów poprzez elastyczne regulacje dotyczące reklamacji i zwrotów, a także przemyślaną politykę ochrony danych osobowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Retail market osiągnęła 4 588 645 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 567 127 zł. Pozostałe przychody to 21 517 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 465 635 zł.
Zysk netto wyniósł 101 492 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 147 161 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 588 645 zł w 2023 roku.
• 9 124 044 zł w 2022 roku.
• 11 095 359 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 25 373 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 101 492 zł w 2023 roku.
• -244 095 zł w 2022 roku.
• 153 479 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Retail market wynosi 153 tys. zł.
EBITDA Retail market wynosi 193 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Retail market wynosi 3 758 434 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
293 370 zł a 11 471 612 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 939 609 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 758 434 zł w 2023 roku.
• 6 335 329 zł w 2022 roku.
• 8 446 527 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Retail market wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,54% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 209 097
zł.
Koszty operacyjne Retail market wyniosły 4 414 457
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
52 274 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 209 097 zł w 2023 roku
• 412 372 zł w 2022 roku
• 447 187 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Retail market wyniosła 573 475 zł.
a
ktywa trwałe to 148 553 zł.
a
ktywa obrotowe to 424 922 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 573 475 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 391 160 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 182 315 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 143 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 573 475 zł w 2023 roku.
• 835 921 zł w 2022 roku.
• 957 053 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Retail market wyniosły 182 315 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 573 475 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 45 579 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 182 315 zł w 2023 roku
• 499 076 zł w 2022 roku
• 376 114 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2023 roku
• 60% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Retail market wykazała przychody na poziomie 4 588 645 zł.
Organizacja zarobiła 117 219 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 727 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 101 492 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3932 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 727 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Retail market wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.003%.