SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI, W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z NIE WIĘCEJ NIŻ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Obsługa i zarządzanie terminalami składowymi i przeładunkowymi towarów sypkich i płynnych.
Strategiczne połączenie na szlakach transportowych w regionie Odry.
Aktualnie budowa trzech terminali przeładunkowych w Kędzierzynie-Koźlu.
Reaktywacja dawnego portu, który był głównym ośrodkiem transportowym w regionie.
Współpraca z lokalnymi przedsiębiorstwami w celu stworzenia nowych miejsc pracy.
Kędzierzyn-Koźle Terminale S.A. (KKT) jest polskim operatorem intermodalnych terminali, który skupia się na składowaniu i przeładunku różnorodnych towarów, w tym produktów sypkich i płynnych. Siedziba terminali znajduje się w strategicznie usytuowanym porcie Kędzierzyn-Koźle, który w przeszłości był jednym z najważniejszych portów rzecznych w Europie. Projekt inwestycyjny, szacowany na 400 mln zł, ma na celu odnowienie zniszczonej infrastruktury portowej oraz przywrócenie rzeki Odrze znaczenia jako korytarza transportowego. KKT dysponuje rozległym obszarem o powierzchni przekraczającej 20 ha oraz nabrzeżem o długości ponad 3 kilometrów, co czyni go największym portem tego typu w Polsce. Historia portu sięga końca XVIII wieku, kiedy to zrodziła się potrzeba transportu surowców z Górnego Śląska, prowadząc do budowy kanałów wodnych. KKT dąży do reaktywacji kozielskiego portu, co ma znaczenie nie tylko dla lokalnej gospodarki, ale także dla rozwoju krajowego transportu śródlądowego. Prace budowlane już się rozpoczęły, jednak detale związane z dalszym rozwojem portu są uzależnione od negocjacji z PKP SA w kwestii dostępu do dużej infrastruktury kolejowej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Kędzierzyn - koźle terminale osiągnęła 25 128 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1477 zł. Pozostałe przychody to 23 650 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 034 716 zł.
Strata netto wyniosła 2 033 238 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -45 084 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 128 zł w 2023 roku.
• 23 822 zł w 2022 roku.
• 17 615 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 436 093 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 033 238 zł w 2023 roku.
• -1 917 916 zł w 2022 roku.
• -1 994 460 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Kędzierzyn - koźle terminale wynosi -619 tys. zł.
EBITDA Kędzierzyn - koźle terminale wynosi -610 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
581 204 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -618 836 zł w
2023 roku.
• -600 664 zł w
2022 roku.
• -779 463 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
580 539 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -610 160 zł w
2023 roku.
• -591 988 zł w
2022 roku.
• -770 787 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kędzierzyn - koźle terminale wynosi 20 451 533 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 108 985 500 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 542 883 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 451 533 zł w 2023 roku.
• 21 975 592 zł w 2022 roku.
• 23 409 890 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kędzierzyn - koźle terminale wynosi 1,95%. To oznacza, że firma ma szansę 1,95% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,144% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,95% w 2023 roku.
• 2,29% w 2022 roku.
• 2,49% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Kędzierzyn - koźle terminale wyniosły 620 313
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-83 172 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 14 506 zł w 2022 roku
• 40 481 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kędzierzyn - koźle terminale wyniosła 51 754 757 zł.
a
ktywa trwałe to 51 398 534 zł.
a
ktywa obrotowe to 356 223 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 51 754 757 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 27 246 375 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 24 508 382 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -37 495 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 51 754 757 zł w 2023 roku.
• 51 600 333 zł w 2022 roku.
• 51 611 299 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła -41,887%.
Marża netto wyniosła -8,092%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8031.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1282 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kędzierzyn - koźle terminale wyniosły 24 508 382 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 51 754 757 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 979 607 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 24 508 382 zł w 2023 roku
• 22 320 719 zł w 2022 roku
• 20 413 771 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kędzierzyn - koźle terminale wykazała przychody na poziomie 25 128 zł.
Organizacja zarobiła -2 033 238 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 033 238 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Kędzierzyn - koźle terminale wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 23% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Clearsight Holdings Iii (luxembourg) S.à R.l.
posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 17.01.2025 jest
Clearsight Holdings Iii (luxembourg) S.à R.l.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.10.2019 do 17.01.2025
był Value Quest Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Aktywów Niepublicznych
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do
KĘDZIERZYN - KOŹLE TERMINALE