We Do Media Group to nowoczesna firma specjalizująca się w automatyzacji marketingu,sprzedaży oraz obsługi klienta. Ich oferta obejmuje innowacyjne chatboty zaprojektowane zarówno dla branży hotelarskiej, jak i medycznej, które znacznie zwiększają efektywność komunikacji z klientami. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom, klienci mogą łatwo zarządzać rezerwacjami, odbywającymi się przez stronę internetową oraz wszelkimi interakcjami z klientami, co pozwala na oszczędność czasu i zwiększenie zadowolenia użytkowników. Ich system automatyzacji działa 24/7, co gwarantuje stały dostęp do wsparcia oraz możliwości dokonania rezerwacji, niezależnie od pory dnia. We Do Media Group wyróżnia się również szeroką gamą szablonów dla różnych branż oraz możliwością customizacji narzędzi w celu spełnienia indywidualnych potrzeb klienta. Historie sukcesów użytkowników, którzy zwiększyli swoją sprzedaż oraz efektywność komunikacji, potwierdzają skuteczność ich rozwiązań.
W skrócie
Tworzenie chatbotów dla klinik, hoteli i e-commerce
Automatyzacja procesu rezerwacji i obsługi klienta
Dostępność wsparcia 24/7 dla użytkowników
Dedykowane szablony dla ponad 16 branż
Zwiększenie sprzedaży i zadowolenia klientów poprzez automatyzację
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja We do media group osiągnęła 102 329 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 82 272 zł. Pozostałe przychody to 20 057 zł.
Całkowite koszty wyniosły 97 560 zł.
Strata netto wyniosła 15 288 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 34 110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 102 329 zł w 2022 roku.
• 159 837 zł w 2021 roku.
• 1000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5096 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -15 288 zł w 2022 roku.
• 60 369 zł w 2021 roku.
• -34 156 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 0 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
• 0 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w
2022 roku.
• 0 zł w
2021 roku.
• 0 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji We do media group wynosi 80 164 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 255 823 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 25 471 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 80 164 zł w 2022 roku.
• 371 447 zł w 2021 roku.
• 667 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji We do media group wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów We do media group wyniosła 82 002 zł.
a
ktywa obrotowe to 82 002 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 82 002 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 926 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 66 076 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 82 002 zł w 2022 roku.
• 108 840 zł w 2021 roku.
• 26 272 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -96%.
Marża operacyjna wyniosła -43%.
Marża netto wyniosła -15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -32 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania We do media group wyniosły 66 076 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 82 002 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 025 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 66 076 zł w 2022 roku
• 77 626 zł w 2021 roku
• 55 428 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 211% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja We do media group wykazała przychody na poziomie 102 329 zł.
Organizacja zarobiła -15 288 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -15 288 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 2595 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku