WE DO MEDIA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000806452
NIP
9462692178
REGON
384494177

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
82 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
102 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-15 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
80 tys.
Info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. GOSPODARCZA, 26
Kod pocztowy
20-213
Rejestracja
2019-10-01
Rozpoczęcie działalności
2019-10-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuro@wedomediagroup.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
We Do Media Group to nowoczesna firma specjalizująca się w automatyzacji marketingu,sprzedaży oraz obsługi klienta. Ich oferta obejmuje innowacyjne chatboty zaprojektowane zarówno dla branży hotelarskiej, jak i medycznej, które znacznie zwiększają efektywność komunikacji z klientami. Dzięki dedykowanym rozwiązaniom, klienci mogą łatwo zarządzać rezerwacjami, odbywającymi się przez stronę internetową oraz wszelkimi interakcjami z klientami, co pozwala na oszczędność czasu i zwiększenie zadowolenia użytkowników. Ich system automatyzacji działa 24/7, co gwarantuje stały dostęp do wsparcia oraz możliwości dokonania rezerwacji, niezależnie od pory dnia. We Do Media Group wyróżnia się również szeroką gamą szablonów dla różnych branż oraz możliwością customizacji narzędzi w celu spełnienia indywidualnych potrzeb klienta. Historie sukcesów użytkowników, którzy zwiększyli swoją sprzedaż oraz efektywność komunikacji, potwierdzają skuteczność ich rozwiązań.
W skrócie
  • Tworzenie chatbotów dla klinik, hoteli i e-commerce
  • Automatyzacja procesu rezerwacji i obsługi klienta
  • Dostępność wsparcia 24/7 dla użytkowników
  • Dedykowane szablony dla ponad 16 branż
  • Zwiększenie sprzedaży i zadowolenia klientów poprzez automatyzację

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja We do media group osiągnęła 102 329 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 82 272 zł. Pozostałe przychody to 20 057 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 97 560 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 15 288 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 34 110 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 102 329 zł w 2022 roku.
• 159 837 zł w 2021 roku.
• 1000 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -5096 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -15 288 zł w 2022 roku.
• 60 369 zł w 2021 roku.
• -34 156 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętna spadek EBIT wynosi NaN zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętna spadek EBITDA wynosi NaN zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji We do media group wynosi 80 164 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 255 823 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 25 471 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 80 164 zł w 2022 roku.
• 371 447 zł w 2021 roku.
• 667 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji We do media group wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów We do media group wyniosła 82 002 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 82 002 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 82 002 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 15 926 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 66 076 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 667 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 82 002 zł w 2022 roku.
• 108 840 zł w 2021 roku.
• 26 272 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -96%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -43%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -32 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania We do media group wyniosły 66 076 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 82 002 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 025 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 66 076 zł w 2022 roku
• 77 626 zł w 2021 roku
• 55 428 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 211% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja We do media group wykazała przychody na poziomie 102 329 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -15 288 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -15 288 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 2595 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja We do media group wykazała zysk netto większy niż 18% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00009%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wykurz Anna posiada 51 udziałów, które stanowią 51% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pioszyk Małgorzata posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.

Podobne organizacje do WE DO MEDIA GROUP

Organizacja Numer KRS
1
0000556472
2
0000438203
3
0000831420
4
0000789008
5
0000223536
6
0000803153
7
0000589525
8
0000831500
9
0000351954
10
0000744996
11
0000742626
12
0000758060
13
0000899917
14
0000517022
15
0000821927
16
0000803232
17
0000770219
18
0000884726
19
0000852063
20
0000602905
21
0000970456
22
0000868817
23
0000650253
24
0000386132
25
0000868512
26
0000780391
27
0000904708
28
0000502507
29
0000633262
30
0000384960