Wine Box to nowoczesna platforma skierowana do pasjonatów wina, która umożliwiasubskrypcję wyjątkowych zestawów win dostarczanych bezpośrednio do domów użytkowników. Celem organizacji jest umożliwienie klientom odkrywania fascynujących producentów win oraz nietuzinkowych regionów winiarskich. Każdy oferowany zestaw zawiera starannie dobrane butelki win, które są selekcjonowane przez uznanych ekspertów. Wine Box stawia na edukację i przygodę związane z winem, dostarczając nie tylko wysokiej jakości trunki, ale także opisy degustacyjne oraz propozycje, z czym najlepiej podać każde wino. Organizacja unika utartych schematów i stale poszukuje wszechstronnych i oryginalnych win, w tym limitowanych edycji oraz trunków z mniej znanych zakątków świata. Klienci mogą zamawiać zarówno regularne subskrypcje, jak i jednorazowe zakupy. Oferowane zestawy są dostępne dla koneserów oraz dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z winem. Ideą Wine Box jest nie tylko dostarczywanie produktów, ale także inspirowanie do odkrywania nowych smaków oraz poszerzania wiedzy na temat winiarstwa.
W skrócie
Subskrypcja kwartalna wyjątkowych zestawów win.
Edukacyjne opisy degustacyjne dołączane do każdej paczki.
Możliwość zakupu jednorazowego lub regularnych subskrypcji.
Dostawa win z różnych regionów i producentów na rynek polski.
Zestawy winiarskie skomponowane przez ekspertów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Winebox osiągnęła 41 902 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 41 902 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 63 298 zł.
Strata netto wyniosła 21 396 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 10 475 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 41 902 zł w 2023 roku.
• 65 482 zł w 2022 roku.
• 120 953 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5349 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -21 396 zł w 2023 roku.
• -17 875 zł w 2022 roku.
• -35 091 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Winebox wynosi 27 934 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 104 754 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6984 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 27 934 zł w 2023 roku.
• 43 654 zł w 2022 roku.
• 80 635 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Winebox wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Winebox wyniosła 23 198 zł.
a
ktywa obrotowe to 23 198 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 198 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -80 318 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 103 516 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5799 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 198 zł w 2023 roku.
• 29 228 zł w 2022 roku.
• 22 261 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -92%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła -51%.
Marża netto wyniosła -51%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Winebox wyniosły 103 516 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 198 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 446%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 879 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 103 516 zł w 2023 roku
• 88 150 zł w 2022 roku
• 63 308 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 446% w 2023 roku
• 302% w 2022 roku
• 284% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Winebox wykazała przychody na poziomie 41 902 zł.
Organizacja zarobiła -21 396 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -21 396 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Winebox wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.004%.