Organizacja Pdc marketing osiągnęła 1 289 191 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 289 191 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 662 752 zł.
Strata netto wyniosła 1 373 561 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 322 298 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 289 191 zł w 2023 roku.
• 90 203 zł w 2022 roku.
• 705 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -343 390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 373 561 zł w 2023 roku.
• -1 161 471 zł w 2022 roku.
• -142 802 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pdc marketing wynosi 859 461 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 222 978 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 214 865 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 859 461 zł w 2023 roku.
• 60 136 zł w 2022 roku.
• 470 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pdc marketing wynosi 4,93%. To oznacza, że firma ma szansę 4,93% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,213% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 4,93% w 2023 roku.
• 1,12% w 2022 roku.
• 0,42% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pdc marketing wyniosła 1 000 421 zł.
a
ktywa trwałe to 825 557 zł.
a
ktywa obrotowe to 174 865 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 000 421 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2 695 075 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 695 496 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 250 105 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 000 421 zł w 2023 roku.
• 1 582 718 zł w 2022 roku.
• 238 243 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -137%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża operacyjna wyniosła -96%.
Marża netto wyniosła -107%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -34.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pdc marketing wyniosły 3 695 496 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 000 421 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 369%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 923 874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 695 496 zł w 2023 roku
• 2 904 232 zł w 2022 roku
• 398 286 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 369% w 2023 roku
• 184% w 2022 roku
• 167% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pdc marketing wykazała przychody na poziomie 1 289 191 zł.
Organizacja zarobiła -1 373 561 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 373 561 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku