SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE CZŁONEK ZARZĄDU, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZETUJĄ ŁACZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM
Organizacja Brand service osiągnęła 16 382 302 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 382 302 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 090 248 zł.
Zysk netto wyniósł 2 292 054 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 095 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 382 302 zł w 2022 roku.
• 16 286 038 zł w 2021 roku.
• 18 358 393 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 573 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 292 054 zł w 2022 roku.
• 2 054 710 zł w 2021 roku.
• 4 941 057 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand service wynosi 28 016 457 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
7 926 708 zł a 42 275 777 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 820 278 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 016 457 zł w 2022 roku.
• 25 283 868 zł w 2021 roku.
• 36 669 793 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand service wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,266% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand service wyniosła 15 552 713 zł.
a
ktywa trwałe to 9 383 988 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 168 725 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 552 713 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 568 944 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 983 769 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 201 768 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 552 713 zł w 2022 roku.
• 14 012 539 zł w 2021 roku.
• 10 199 567 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand service wyniosły 4 983 769 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 552 713 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 804 647 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 983 769 zł w 2022 roku
• 5 735 648 zł w 2021 roku
• 3 977 387 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
• 39% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand service wykazała przychody na poziomie 16 382 302 zł.
Organizacja zarobiła 2 292 054 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 292 054 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 489 286 zł w 2021 roku
• 1 161 184 zł w 2020 roku