Lulu Production to dynamiczny dom produkcyjny specjalizujący się w różnorodnychformatach medialnych, obejmujących telewizję, internet oraz media społecznościowe. Firma działa na rynku od ponad 12 lat, dostarczając kompleksowe usługi związane z produkcją programów rozrywkowych, dokumentów, reklam oraz treści sponsorowanych. Dotychczas, Lulu Production zrealizowało 272 odcinki różnych telewizyjnych show oraz ponad 70 sesji zdjęciowych, w tym dla popularnego reality show – Top Model. Współpraca z największymi platformami i agencjami, takimi jak Netflix, TVN, Polsat, oraz znanymi markami takimi jak Coca-Cola, PZU czy Skoda, potwierdza zaufanie, jakim cieszy się firma na rynku. Lulu Production wyróżnia się pełną obsługą projektów, od pozyskiwania pozwoleń po zapewnienie profesjonalnego sprzętu i zespołu ekspertów, w tym producentów, reżyserów, montażystów oraz grafików. Dzięki elastycznemu podejściu i zdolności dostosowania się do potrzeb klientów, organizacja stała się jednym z najczęściej wybieranych producentów treści sponsorowanych w Polsce.
W skrócie
Produkcja programów telewizyjnych i internetowych
Tworzenie reklam, treści sponsorowanych i materiałów do social media
Realizacja zdjęć m.in. dla programów typu Top Model
Współpraca z czołowymi markami i platformami w Polsce
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Lulu production osiągnęła 27 095 610 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 27 095 610 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 24 883 147 zł.
Zysk netto wyniósł 2 212 463 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 419 122 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 27 095 610 zł w 2023 roku.
• 920 763 zł w 2022 roku.
• 2 268 055 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 442 493 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 212 463 zł w 2023 roku.
• 279 998 zł w 2022 roku.
• -402 210 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lulu production wynosi 28 781 773 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 868 181 zł a 67 739 024 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 756 355 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 781 773 zł w 2023 roku.
• 1 942 668 zł w 2022 roku.
• 1 512 037 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lulu production wynosi 0,26%. To oznacza, że firma ma szansę 0,26% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,050% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,26% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
• 0,78% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lulu production wyniosła 22 345 231 zł.
a
ktywa trwałe to 4167 zł.
a
ktywa obrotowe to 22 341 064 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 345 231 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 490 908 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 854 323 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 469 046 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 345 231 zł w 2023 roku.
• 24 891 102 zł w 2022 roku.
• 465 791 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 89%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lulu production wyniosły 19 854 323 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 345 231 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 970 865 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 854 323 zł w 2023 roku
• 24 612 657 zł w 2022 roku
• 1 020 801 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2023 roku
• 99% w 2022 roku
• 219% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lulu production wykazała przychody na poziomie 27 095 610 zł.
Organizacja zarobiła 2 212 463 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 212 463 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Lulu production wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.6%.