UNIVERSAL BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000774369
NIP
6772442155
REGON
382693040

Podsumowanie

aktywa
203 tys.
przychód
161 tys.
zysk
-3 tys.
wartość firmy
138 tys.
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
PL. JANA KILIŃSKIEGO, 2
Kod pocztowy
35-005
Rejestracja
2019-02-28
Rozpoczęcie działalności
2019-02-28
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
info@unibrands.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Universal brands osiągnęła 161 016 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 134 748 zł. Pozostałe przychody to 26 269 zł.
Całkowite koszty wyniosły 137 345 zł.
Strata netto wyniosła 2597 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 40 254 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 161 016 zł w 2022 roku.
• 159 650 zł w 2021 roku.
• 139 669 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2597 zł w 2022 roku.
• 36 282 zł w 2021 roku.
• -10 947 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Universal brands wynosi 138 367 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 402 540 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 34 592 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 138 367 zł w 2022 roku.
• 284 535 zł w 2021 roku.
• 98 724 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Universal brands wyniosła 203 161 zł.
a
ktywa obrotowe to 203 161 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 203 161 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 41 365 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 161 796 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 50 790 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 203 161 zł w 2022 roku.
• 371 145 zł w 2021 roku.
• 60 310 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Universal brands wyniosły 161 796 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 203 161 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 40 449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 161 796 zł w 2022 roku
• 327 183 zł w 2021 roku
• 52 828 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
• 88% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Universal brands wykazała przychody na poziomie 161 016 zł.
Organizacja zarobiła -2597 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2597 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 3344 zł w 2021 roku
• 2 zł w 2020 roku

Organizacja Universal brands wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 83% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Płonka Agnieszka posiada 98 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 11.05.2022 jest Płonka Agnieszka kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 28.02.2019 do 11.05.2022 była Płonka Agnieszka kontrolująca 90% udziałów.